Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuommoisia naisia tarvittaisiin enemmän, koska jaksaisit myös raahata huonekalut ilman apua liikkeestä kotiin. Parisuhteet kukoistaisivat paremmin, kun miesten ei tarvitsisi raahautua naisten kyltymättömän sisustushimon takia jatkuvasti Ikeaan vastoin tahtoaan.

Ilahdut varmaan vielä tästä; mulla ei oo koskaan ollut kyltymätöntä sisustushimoa. :D Mun motto on että vähemmän on enemmän eikä sitä vähempääkään tarvii olla koko ajan muuttamassa.

dammannilla ei taida olla Feng Shuit kunnossa...

Mä tässä puolivakavissani mietin, pitäisköhän sortua ostamaan ostos-tv:stä superhypermukavat rintsikat. Se ois viimeinen mummoniitti. :D Noi painaumat olkapäissä ei vaa näytä kauheen kauniilta, joskaan ne ei tunnu miltään.

Halit jeboulle, tosi ikävä juttu. :(

Ilahdut varmaan vielä tästä; mulla ei oo koskaan ollut kyltymätöntä sisustushimoa. :D Mun motto on että vähemmän on enemmän eikä sitä vähempääkään tarvii olla koko ajan muuttamassa.

Olisipa äitini ajatellut noin. Hänellä on kova tarve siirtää huonekalujen paikkaa säännöllisin väliajoin. En ymmärrä miksi, koska kun kerran löytää sopivan paikan niille, eivätkö ne voisi pysyä siinä?

:haart: Voi muru, se ois kyl ihan mahtava juttu!

Töissä ei ole mitään mahtavaa. Välttämätön pakko vain elämisen kannalta. Työt haittaavat turhan paljon harrastuksia ja vievät muutenkin liikaa aikaa (ei sillä, että minä tekisin kovasti töitä). Tietenkin jos on kovasti uraihmisiä, saattaa työnteko olla tärkeä juttu.

Olisipa äitini ajatellut noin. Hänellä on kova tarve siirtää huonekalujen paikkaa säännöllisin väliajoin. En ymmärrä miksi, koska kun kerran löytää sopivan paikan niille, eivätkö ne voisi pysyä siinä?
Sitä etsii aina parempaa ja parempaa ratkaisua. Täydellisyyttä ei tuu koskaan vastaan, joten niitä joutuu muuttaa kerta toisensa jälkeen. Mä teen ihan sitä samaa, noin kerran kuussa. Joskin se oon minä itse, joka noita mööpeleitä siirtää, vaikka ois toi hitusen vahvempiki yksilö käytettävissä. Tosin ei taitais suostua, perustelis just samalla tavalla. :D

Vaihtelu virkistää. Yks mun monista motoista.

Töissä ei ole mitään mahtavaa. Välttämätön pakko vain elämisen kannalta. Työt haittaavat turhan paljon harrastuksia ja vievät muutenkin liikaa aikaa (ei sillä, että minä tekisin kovasti töitä). Tietenkin jos on kovasti uraihmisiä, saattaa työnteko olla tärkeä juttu.
Työ tekee vapaaksi!!!!

Komppailen Judista.. Tosin ei mulla sinänsä mitään "töitä" vastaan ole jos se ois vaan jotain mielekästä tekemistä niin ei sitä ajattelis "työnä". Ei oo vaan mitään mukavaa tähän mennessä osunut kohalle eikä mitään hajua mikä vois olla mukavaa :rolleyes: Noh, varastojyyränä mennään paskalla palkalla, jos nyt sinne pääsin..

Saatoin saada tänään töitä :itku:

Nyt itku seis. Tekisin itsekin enemmän töitä, jos vain saisin, mutta valtion päättäjät ovat keksineet tuon opintotuen tulorajan. Hetkeen ei ole ollut näin liikaa vapaa-aikaa, kun olen jo ahkeroinut työläimmät kouluhommat kesän aikana pois.

Mitäpä teuden aamuun? Vai onko vielä yöaika hänellä?

Kävin ysin jälkeen nukkumaan ja laitoin kellon soimaan vähän ennen kahta että näkee Punasiipien pelin. Nyt mietin, että nukkuisiko vielä vai jatkaisiko tästä suoraan.

Kävin ysin jälkeen nukkumaan ja laitoin kellon soimaan vähän ennen kahta että näkee Punasiipien pelin. Nyt mietin, että nukkuisiko vielä vai jatkaisiko tästä suoraan.

Vai semmoista :) Veikkaan, että parempi ois jatkaa tästä suoraan. Saattaapi ruveta väsyttämään pirusti jos tähän otat parin tunnin "päikkärit".

edit. Ite tosin ihan vissiin menisin vielä nukkumaan jos sais parikin tuntia ottaa unta :D

Back
Ylös Bottom