http://shop.lululemon.com/products/clothes-accessories/for-him/Pacific-Run-Long-Sleeve-28632
Hohohoo, kun käy värejä läpi :D
Hohohoo, kun käy värejä läpi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ihan järkevää, se ei voi mennä kuin reisille kun minä alan säätämään ;)

Romeo must die tulee kohta telkkarista. Vanha, mutta loistava leffa! Vois katella.
Romeo must die tulee kohta telkkarista. Vanha, mutta loistava leffa! Vois katella.
TV Viisi 21:00
Kokkaa mua ;) Tosin mun reisille ei tarvi tulla kenenkään.Mut jos menee sun teräsreisille, niin mua ei haittaa. Mä voin sit kermalla marinoida sun pohkeita ja reisii...![]()
Kokkaa mua ;) Tosin mun reisille ei tarvi tulla kenenkään.
Sullahan on kauhee vimma nyt vääntää suuhun pantavaa ihan kaikista :DMä kokkaan sua ihan mielelläni, beibi! ;)
Kääääk! Justhan mä hokasin et ei ois enää ku pari hassua päivää viikonloppuun :hyvä:

Kääääk! Justhan mä hokasin et ei ois enää ku pari hassua päivää viikonloppuun :hyvä:
Mullapas on, lälläslää :Djjjjjeah, vapaa vloppu, ei suunniteltua ohjelmaa! great!![]()
Miten mä pysyn housuissani siihen asti :lol2: IIIIIKKKKKKK!!!!!No älä muuta sano! :D
Mullapas on, lälläslää :D

Suosittelen ottamaan, ties vaikka suhunkin tulis vähän positiivisuutta lisääMullakin jos otan tarjouksen vastaan
taidan ottaa kun siellä lällättelet...