Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä haluan unille :( Onneks kohta himaan, mut sielläkin odottaa vaan pyykkäystä ja muuta pientä touhua. Mitäs mä oon Kairan unissa tehnyt ilman lupaa?

:D No elä nyt. Haluatko kuulla sen ei-niin-akateemisen version tästä? Eli mä katson hitosti Gilmoren Tytöt -sarjaa, valikoin sieltä perheenjäsenten välisiä tapoja kommunikoida, miten usein ne tilanteet aiheuttaa konflikteja, kuinka ne kommunikointitavat ym. eroaa jne. Pragmaattinen lähestymistapa tarkoittaa just sitä kommunikointia, verbaalista ja non-verbaalista. Noin niinkuin erittäin yksinkertaistettuna :)

Jahas. En ole koskaan nähnyt minuuttiakaan Gilmoren tyttöjä.

Tekeeköhän vastakkais ulottuvudessa joku jenkki gradua salkkareista parhaillaan?? Taidan olla myös päiväunien tarpeessa.

Toivottavasti ei :D Tosin ne ei juuri kirjoittele graduja.

Mitäs mä oon Kairan unissa tehnyt ilman lupaa?

Yritit naittaa mua jolleki hemmetin maitomiehelle, vaikken halunnut. Soitit sille ja selitit sille ihan urpoja ja mä suutuin sulle ihan älyttömästi. Sit sä toit mulle banaaneja ja kajalkynän niin lepyin niin, että voitiin yhdessä mennä sun koirien rekisteröintiliike Kummipuotiin. :D

Ihan viihdyttävä sarja. Auttaa jos ymmärtää englantia edes kohtuullisesti, suomalaiset tekstitykset kun ei mitenkään pysty tuomaan sarjalle sen ansaitsemaa verbaalista kunniaa.

Yritit naittaa mua jolleki hemmetin maitomiehelle, vaikken halunnut. Soitit sille ja selitit sille ihan urpoja ja mä suutuin sulle ihan älyttömästi. Sit sä toit mulle banaaneja ja kajalkynän niin lepyin niin, että voitiin yhdessä mennä sun koirien rekisteröintiliike Kummipuotiin. :D
Aa, nyt mä tiedän miks mä sain sulta tänään sen tekstiviestin. Sä oot selkeesti taipunut mun painostuksen alla ja tullut järkiisi ;) Ja mikä vi**n rekisteröintiliike Kummipuoti? :D

En kans. En tosin jaksa kattoo edes hyviä sarjoja telkkarista. Eikä toi ole vaikuttanut hyvältä kanavamainonnan perusteella.

Ps. Miten ihmeessä tollasesta saa/voi tehdä gradun?

Ihan viihdyttävä sarja. Auttaa jos ymmärtää englantia edes kohtuullisesti, suomalaiset tekstitykset kun ei mitenkään pysty tuomaan sarjalle sen ansaitsemaa verbaalista kunniaa.

Liikaa sarjoja jo nytkin, mitä pitää seurata, niin saa jäädä ainakin nyt. Kiikkutuolissa sitten joskus.

Hirvittävää vihapuhetta.

Onko vihapuhe sallittua jos on kovin vihainen?

Terveisia luennolta. Contract Law, puhutaan siita miten sopimusehtoja tulkitaan eri tavoin. Hirveen janskaa!

Aa, nyt mä tiedän miks mä sain sulta tänään sen tekstiviestin. Sä oot selkeesti taipunut mun painostuksen alla ja tullut järkiisi ;) Ja mikä vi**n rekisteröintiliike Kummipuoti? :D

No pitää hoitaa asiat ite, ettet sä ala mitää sekoilee mun puolesta :D Se oli sellanen koirien rekisteröintijuttu. Puoti. Liike. En minä tiedä! Se oli uni!

Miten ihmeessä tollasesta saa/voi tehdä gradun?

Meillä on yksi erikoistumisala nimenomaan pragmatiikka, tutkitaan kommunikointia esimerkiksi vallan välineenä. Voisin tutkia aitoja tilanteita, tai helpottaa osaani ja tehdä sen valmiista tv-sarjasta.

Ei ole!!! Se on kielletty joka puolella, joka tavalla ja joka paikassa. Myös sinun ajatuksissasi. Kaikki viha tulee pitää sisällä. Niellä ne pahat sanat ja viha. Samalla miettien "mikä minussa on vikana?".

En ma voi tehda noin koska minussa ei ole mitaan vikaa!

Kairan gradu kuulostaa kivalta. Mun mieheke vaittelee tohtoriksi, vaitoskirjan aiheena arkkitehtuurin vaikutus 6th form collegeiden opettajien suoritukseen. Tai jotain sen tapaista...

Lihamureke uunissa, kohta perunat kiehumaan ja sitten pääsee syömään!

Ei ole kyllä kivaa ollut tänään, koska kipeä olo.

Back
Ylös Bottom