Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D No elä nyt. Haluatko kuulla sen ei-niin-akateemisen version tästä? Eli mä katson hitosti Gilmoren Tytöt -sarjaa, valikoin sieltä perheenjäsenten välisiä tapoja kommunikoida, miten usein ne tilanteet aiheuttaa konflikteja, kuinka ne kommunikointitavat ym. eroaa jne. Pragmaattinen lähestymistapa tarkoittaa just sitä kommunikointia, verbaalista ja non-verbaalista. Noin niinkuin erittäin yksinkertaistettuna![]()
Tekeeköhän vastakkais ulottuvudessa joku jenkki gradua salkkareista parhaillaan?? Taidan olla myös päiväunien tarpeessa.
Mitäs mä oon Kairan unissa tehnyt ilman lupaa?
Jahas. En ole koskaan nähnyt minuuttiakaan Gilmoren tyttöjä.
Aa, nyt mä tiedän miks mä sain sulta tänään sen tekstiviestin. Sä oot selkeesti taipunut mun painostuksen alla ja tullut järkiisi ;) Ja mikä vi**n rekisteröintiliike Kummipuoti? :DYritit naittaa mua jolleki hemmetin maitomiehelle, vaikken halunnut. Soitit sille ja selitit sille ihan urpoja ja mä suutuin sulle ihan älyttömästi. Sit sä toit mulle banaaneja ja kajalkynän niin lepyin niin, että voitiin yhdessä mennä sun koirien rekisteröintiliike Kummipuotiin. :D
En kans. En tosin jaksa kattoo edes hyviä sarjoja telkkarista. Eikä toi ole vaikuttanut hyvältä kanavamainonnan perusteella.Jahas. En ole koskaan nähnyt minuuttiakaan Gilmoren tyttöjä.
Ihan viihdyttävä sarja. Auttaa jos ymmärtää englantia edes kohtuullisesti, suomalaiset tekstitykset kun ei mitenkään pysty tuomaan sarjalle sen ansaitsemaa verbaalista kunniaa.
Hirvittävää vihapuhetta.
Ei ole!!! Se on kielletty joka puolella, joka tavalla ja joka paikassa. Myös sinun ajatuksissasi. Kaikki viha tulee pitää sisällä. Niellä ne pahat sanat ja viha. Samalla miettien "mikä minussa on vikana?".Onko vihapuhe sallittua jos on kovin vihainen?
Aa, nyt mä tiedän miks mä sain sulta tänään sen tekstiviestin. Sä oot selkeesti taipunut mun painostuksen alla ja tullut järkiisi ;) Ja mikä vi**n rekisteröintiliike Kummipuoti? :D
Miten ihmeessä tollasesta saa/voi tehdä gradun?
Ei ole!!! Se on kielletty joka puolella, joka tavalla ja joka paikassa. Myös sinun ajatuksissasi. Kaikki viha tulee pitää sisällä. Niellä ne pahat sanat ja viha. Samalla miettien "mikä minussa on vikana?".
Uus yritys salille ->
Pari tuntia sitten unohtu housut himaan.
Tylsyys on illan sana
Ehkä ihan järkevää, se ei voi mennä kuin reisille kun minä alan säätämään ;)No pitää hoitaa asiat ite, ettet sä ala mitää sekoilee mun puolesta :D
https://www.veikkaus.fi/
Veikkaus TV:stä jääkiekkoa! Itsellä on pötkö possua uunissa ja yksi olut jääkaapissa. Kyllä tästä hyvä tulee.
No eihä tuon paska anna mun kahtoa tuota matsia ilman rekisteröintiä.