Mun maanantai alko kyl hyvin sellasessa mentalspoonissa.
Koitas nyt käyttäytyä :D
Kiitos Bicho varotuksesta, en avaa facebookista kun chatin loppupäivänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun maanantai alko kyl hyvin sellasessa mentalspoonissa.
Olithan sä avannut, tykkäsitkö?Koitas nyt käyttäytyä :D
Kiitos Bicho varotuksesta, en avaa facebookista kun chatin loppupäivänä.
Olithan sä avannut, tykkäsitkö?
Koitas nyt käyttäytyä :D

Illalla lähtee kone Lontooseen ja minä siinä kyydissä. En oo lentokoneessa ollu varmaan 19 vuoteen :D PIKKANEN JÄNNITYS![]()
Vien tuota Bichoa aina kuin sokeaa pässiä kadulla ;)Syytän Tepeä tästä joka häiritti mua samaan aikaan ku yritin löytää sieltä yhtä toista juttua mitä halusin muokata :D Minä en ole tyhmä vaan sokea jota ohjaa mies ;)
Totaalifiasko sulla on sanonko missä.. :DJust :D Eli totaalifiasko koko homma!
Nimenomaan :D Tästä ei voi seurata kuin jatkuva kaaos jos en ota ohjia omiin käsiini.
Ei se väärin ole, mutta arvasin että uteliaisuutesi voittaa :D Eli sä olet masokisti ja minä meedio ;)Olen liian utelias ihminen. Ja vähän masokisti.
Aliarvioitkohan sä taas pahasti mua?Ainoastaan jos oot ennen keppiohjauksella lentänyt, niin se taitaa olla ainoa tapa saada ohjain käsiisi ja välttää kaaos ;)
Ainoastaan jos oot ennen keppiohjauksella lentänyt, niin se taitaa olla ainoa tapa saada ohjain käsiisi ja välttää kaaos ;)
Aliarvioitkohan sä taas pahasti mua?
Saanko mäkin kokeilla? Mä olen kuitenkin nyt yli 5vuotta ammatikseni noin 10h päivässä veivannut 2 joystickiä, joten luulen että toi sauvankäsittely on aika hallussa. Käsi-silmä motoriikkaa siis pelaa myös.
Tietty jos bicho tarvii harjoittelua niin...
Kuhan nyt ensin opettelet ohjaamaan ihan maanpinnalla ni katotaan niitä ilmalentoja sen jälkeen ;)En ikinä, sä vaan olet kertonut pelkääväs korkeita paikkoja ja mun ohjaus on vähän kuin kopteria lentäis ;)
Jos joskus kyllästyn naisiin, niin lupaan että saat olla ensimmäinen mies joka minun joystickiä pääsee veivamaan.
Kuhan nyt ensin opettelet ohjaamaan ihan maanpinnalla ni katotaan niitä ilmalentoja sen jälkeen ;)
:D
Ton jälkeen et enään naisia vilkasiskaan.. näissä kahvoissa on myös karheita rullia ja nappeja, joten tommonen vähän tautisempikin joysticki on hallinnassa.
entä jos oikeasti pitäisinkin siitä ihan helvetisti.... hemmetti Vilu..
äläkä nyt vaan sanoa että tuon lisäks teet vielä loistavia voileipiäkin?Eilinen rajaaminen koski molempia sukupuolia, että oleppas siellä :DHmmm.. Pitääkin ihan hetki miettiä ajatustaentä jos oikeasti pitäisinkin siitä ihan helvetisti.. hemmetti..
äläkä nyt vaan sanoa että tuon lisäks teet vielä loistavia voileipiäkin?
;)
Hmmm.. pitääkin ihan hetki miettiä ajatusta..entä jos oikeasti pitäisinkin siitä ihan helvetisti.... hemmetti Vilu..
äläkä nyt vaan sanoa että tuon lisäks teet vielä loistavia voileipiäkin?
Noissahan oli häppi ending lähes kaikissa. Oisit nyt edes kunnon viteota ettiny... Karkuun -->
Eilinen rajaaminen koski molempia sukupuolia, että oleppas siellä :D
Vuoden 2006 sandwich-artisti subwayssa!
Enkö vois millään saada teitä kumpaakin :DNo oishan siinä mulle vaihtelua makuhuoneen puolella myös, joten miten ois jos pyydettäis vielä Kairakin meidän kaa ni ois matskuu vaikka mihin settiin?Vittu että heräs taas sekalaisia tunteita ja ajatuksia... Ja Vilulla vielä tuo vuoden sandwich-artistiEnkö vois millään saada teitä kumpaakin :D
Vittu että heräs taas sekalaisia tunteita ja ajatuksia... Ja Vilulla vielä tuo vuoden sandwich-artistiEnkö vois millään saada teitä kumpaakin :D