Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sulle tulee varmaan hirveenä yllätyksenä että ei siellä ole kaikki mitään isoja poikia, varmasti löytyy sinuakin pienempi kaveri sieltä.

Jep. Eikä siellä hirveesti voimaa tarvi, kohtalainen aerobinen kunto piisaa hyvin. Intti on loppupelissä aika helppo rasti.

Se ois aamu taas ja toinen työpäivä. Nukkumaan ois mielellään jäänny :D

Huomenta!

Aika pirteä olo, vaikka 00.00 olin kotona In Flamesin keikalta..

Illalla treenataan viikon eka treeni..

Kirosin niin paljon sitä tehdessäni, että mulla on varmaan ikuinen kielto taivaan porteille :D
Tervetuloa tänne alakerran puolelle. Täällä on riittävän lämmin ja parhaat bänditkin tulee tänne :evil:

Olen sitkein ja olen itsekin liian kaksimielinen, joten eiköhän tästä yhteistyöstä hyvä tule.

Kuule Teude, sussa on selkeesti ainesta. Pidetään tää sitten tiukasti bisneksenä, eikä aleta kyynelehtimään. Vedänkin sitten heti vuoden 2012 myyntitavotteet överiks? Pikku-uistimil nousee helevetin pientä sinttiä ja isoilla niitä kaviaaria täynnä olevii sampia. Ja niitähän täs ollaan taas tavottelemas, eiks näi? Tänään meillä duunit alkaakin lähikuppilassa häpiauerilla. plimplom! Tää on tiukkaa bisnestä aamusta valomerkkiin :D

TERVETULOA PIMEYDEN ALTTARILLE!

Oon ollut töissä kymmenestä saakka enkä ole tehnyt mitään. Mulla ei oikeastaan edes ole mitään tekemistä tänään, joten en ole varsinaisesti luistanut mistään. Jos olisin oikein ahkera, voisin tietenkin käyttää aikani hyödyksi lukemalla artikkeleita ym, mutta kun en ole. En oikeastaan tiedä edes, miksi olen täällä tänään. Olisin yhtä hyvin voinut jäädä melkein kotiin.

Ollaankohan samoissa duuneissa, hiukan turhauttavaa leikkiä työn tekemistä.

Kuule Teude, sussa on selkeesti ainesta. Pidetään tää sitten tiukasti bisneksenä, eikä aleta kyynelehtimään. Vedänkin sitten heti vuoden 2012 myyntitavotteet överiks? Pikku-uistimil nousee helevetin pientä sinttiä ja isoilla niitä kaviaaria täynnä olevii sampia. Ja niitähän täs ollaan taas tavottelemas, eiks näi? Tänään meillä duunit alkaakin lähikuppilassa häpiauerilla. plimplom! Tää on tiukkaa bisnestä aamusta valomerkkiin :D

TERVETULOA PIMEYDEN ALTTARILLE!

Eihän mihinkään pieniin kannata aikaa edes tuhlata! Syviin vesiin kunnon vehkeillä, niin tulee tulosta! Ja kiitoksia, tulen mielelläni.

Back
Ylös Bottom