Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oih, kuulostaa ihanalta! Oliko hyvää?
Minä käväisin aamulla lääkärissä ja nyt sairaslomailen. Pitäisi ehkä käydä suklaaostoksilla. :)
Oli aika vekkulin makuista :) käy ihmeessä suklaaostoksilla, se jos mikä parantaa sairauden kuin sairauden. Jokos sinä odottelet lunta siellä?

Oli aika vekkulin makuista :) käy ihmeessä suklaaostoksilla, se jos mikä parantaa sairauden kuin sairauden. Jokos sinä odottelet lunta siellä?

Olen vähän kahden vaiheilla. Korkokengillä pysyy paremmin pystyssä, jos ei ole lunta, mutta toisaalta "jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan?" Tykkään kyllä kovasti tällaisesta raikkaasta ja lumettomasta ilmastakin. :)

Olen vähän kahden vaiheilla. Korkokengillä pysyy paremmin pystyssä, jos ei ole lunta, mutta toisaalta "jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan?" Tykkään kyllä kovasti tällaisesta raikkaasta ja lumattomasta ilmastakin. :)
Itse olen sitä mieltä että kaikki kelit on omalla tavallaan ihania, mutta sitä kevään lumensulamisaikaa en niin suuresti kaipaa :)

Soitat kuitenkin kun koet taas jonkun valaistumisen ja tunnet suurta tarvetta puhelinkeskustelulle :lol2: Mutta juu, katsellaanpa lauantaina mikä on meininki.

Joo minähän olen ollut viime aikoina yhtä "valaistumista" koko mies :D Taidankin alkaa myym..ehh markkinoimaan itseäni piristystä pimeään syksyyn kaipaaville (sinkkunaisille) että unohtavat kaikki kirkasvalolamput ym. hömpötykset ja tilaavat minut valaisemaan tilannetta..:D
Katsellaan!

Joo minähän olen ollut viime aikoina yhtä "valaistumista" koko mies :D Taidankin alkaa myym..ehh markkinoimaan itseäni piristystä pimeään syksyyn kaipaaville (sinkkunaisille) että unohtavat kaikki kirkasvalolamput ym. hömpötykset ja tilaavat minut valaisemaan tilannetta..:D
Katsellaan!
Käy tonne sinkkuketjuun markkinoimassa ideaasi ni voi olla, että olet löytänyt markkinaraon itsellesi ;)

Apua, ooks sä löytänyt misukan ittelles :wtf: ja mulle ei oo kerrottu :D

uskoisitko jos sanoisin että yritin kyllä soittaa sulle mut tuli tunneli just sillon kohdalle..? :D Eikä mennä nyt asioiden edelle, ei tässä ihan niin valaistuneita asian suhteen olla..:D

edit. Ja perjantaina voi olla taas jo ihan toinen tilanne..:D

uskoisitko jos sanoisin että yritin kyllä soittaa sulle mut tuli tunneli just sillon kohdalle..? :D Eikä mennä nyt asioiden edelle, ei tässä ihan niin valaistuneita asian suhteen olla..:D

edit. Ja perjantaina voi olla taas jo ihan toinen tilanne..:D
No mutta toivon kuitenkin että jotain siitä syntyis. Oishan se aika ihanaa :)

Kohta töihin ja flunssakin on päässyt yllättämään... se niistä treeneistä. Apteekin tätikin kovin surkutteli kun kävin hakemassa lääkkeitä, kai mie sitten näytin niin säälittävältä tapaukselta :D

Tuolla itse asiaan liittyvässä ketjussa on toistaiseksi vähän hiljaista niin huutelenpa tänne: Minkälaista on porukan sähkönkulutus kerrostaloasunnoissa? Ihan siis jos sattuu olemaan lasku lähellä tai muuten muistatte. Ei paljon naurata puolen vuoden ajalta tullut lasku 3200 kWh:sta, kun keskimääräinen vuosikulutus pitäisi kerrostalossa olla siinä 2500 nurkilla...

Ookko sie hommannu jotkut pidennykset vai kenties peruukin? :D

Pidennykset. Nää on nyt ehkä semisti väärän väriset kyllä... :jahas: Siis ihan pikkuisen vain. Mietin, että vaihdanko ja otan riskin, että seuraavat on sitten liian tummat. Kun helpompaa on värjätä tummemmaksi noita pidennyksiä. Hmmmm...

beginner, viimeisimmässä laskussa lukee: Tasauslasku ajalta 11.03.-11.6.2011, käytetty 847kWh. Vuosiarvio 2737 kWh.

Tuolla itse asiaan liittyvässä ketjussa on toistaiseksi vähän hiljaista niin huutelenpa tänne: Minkälaista on porukan sähkönkulutus kerrostaloasunnoissa? Ihan siis jos sattuu olemaan lasku lähellä tai muuten muistatte. Ei paljon naurata puolen vuoden ajalta tullut lasku 3200 kWh:sta, kun keskimääräinen vuosikulutus pitäisi kerrostalossa olla siinä 2500 nurkilla...

Vuosikulutus tais olla jossain 5000 paikkeilla, tosin pari konetta melkein 24/7 päällä ja kylppärin lattialämmitys on myös sähköllä.

Tuntuu, että tää päivä on ollut suhteellisen hyödytön töitten suhteen. Aamulla sai ehkä jotain semisti aikaseksi, sitten kävin himassa kun tekninen isännöitsijä tuli tekemään kosteusmittauksen kylppäriin = lattia ok, mutta yhdellä seinällä probleemaa. Nyt odottelen, että mitä ehdottavat korjauksen suhteen. Kun tulin takas toimistolle, niin heti piti alkaa tekemään jotain typeriä kuljetustilauksia, jotka piti sitten perua koska pomon mielestä hinta liian korkea. Siihen meni sitten yli tunti aikaa ainakin, ihan turhaan. Hartiat tulehtuneet ja kotona odottaa monta kasaa viikattuja vaatteita, jotka pitäisi saada jonnekin mahtumaan. Salikaan ei maistu...

Kiitoksia. Soitin sähköyhtiöön ja täti siellä jäi tutkimaan asiaa. Jos ei selviä niin pitää selvitellä sitten lisää.

Sieltä sun kaapeleista menee liitos naapuriin:D
Tuota tehdään ulkomailla oikeesti, erityisesti hampun kasvattajat(ei siis tyypit jotka kasvattaa omaan käyttöön vaan ammattiviljelijät, joku 100 kasvia vie pikkasen sähköä).

Back
Ylös Bottom