Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä teuden tämmöseen ratkasuun on ajanu? Etit semmosen työpaikan, että voit opiskella samalla. IMOHuomenta vain. Johan tässä on oltu yli neljä tuntia hereillä. Olen miettinyt, että jos rupeasi tosissaan etsimään jonkinlaista duunia ja unohtaisi vain tuon koulun.
Mikä teuden tämmöseen ratkasuun on ajanu? Etit semmosen työpaikan, että voit opiskella samalla. IMO
Onhan se koulunkäynti semmosta "pakkopullaa". Omasta mielestänikin asiat oppii parhaiten käytännössä.Ei tuo ala oikein tunnu olevan minun juttuni ja muutenkaan en ole yhtään kouluihmisiä. Lukion nyt sai läpi kun vain oli, mutta nyt pitäisi oikeasti lukea ja opiskella eikä oikein tuo pänttääminen ole meikäläisen juttu.

Onhan se koulunkäynti semmosta "pakkopullaa". Omasta mielestänikin asiat oppii parhaiten käytännössä.![]()
Mä en ymmärrä teidän ja teidän maanantai keljutuksia^ Maanantaista puheen ollen meinasin tossa aamulla kirjottaa taas vähän päinvastaista kuin edellisen viestin sävy, mutta hyvä lounas piristi niin ei enää jaksakaan purnata..:D
Veikeää alkanutta viikkoa vain kaikille säädyille ja siviileille
Mitäs Mikalle muuta kuuluu? Oletko tehnyt mitään hurjaa viime aikoina?Mä en ymmärrä teidän ja teidän maanantai keljutuksiaMitäs Mikalle muuta kuuluu? Oletko tehnyt mitään hurjaa viime aikoina?
Mulla on kyllä sunnuntai vapaa et voip olla että itekkin pyörähän lauantaina ytimessä moikkaamassa tuttuja ni voit sitten ihan kasvotusten kertoa hurjia tarinoitasi. Mulla saattaa olla jopa pari vaihtaria heittää :DNooh, ei ne oikeasti aina niin pahoja keljutuksia ole kuin annan ymmärtää. Ehkä enemmänkin purnausta siitä, että viikonloppu ois saanu jatkua vielä pidempään kun ei taaskaan ehtiny tekemään kaikkea mitä oli aikonu. Kaikenlaista kuuluu ja kaikenlaista hurjaakin on saatu aikaan, mutta mä soittelen viikonloppuna (Jyskälästä käsin) sulle kännipuheluita ja avaudun tarkemmin lisää..:evil: :D
Mulla on kyllä sunnuntai vapaa et voip olla että itekkin pyörähän lauantaina ytimessä moikkaamassa tuttuja ni voit sitten ihan kasvotusten kertoa hurjia tarinoitasi. Mulla saattaa olla jopa pari vaihtaria heittää :D
Soitat kuitenkin kun koet taas jonkun valaistumisen ja tunnet suurta tarvetta puhelinkeskustelulle :lol2: Mutta juu, katsellaanpa lauantaina mikä on meininki.Hienoa! Aina parempi sönkätä pöydän yli kuin puhelinlinjoja pitkin :D Oon siellä pe-su ja perjantaina otetaan korkeintaan sivistyneesti pari lasia viiniä ja kuunnellaan Lutakossa Mannaa. Ja sit lauantaina on pikkujouluiksi naamioitua saunomista porukalla siinä keskustassa ja ei hirveän vaikea ole arvata, että jatkaako juhlakansa siitä sitten kapakkaan. Eli sehän kävis sopivasti jos säkin pyörit sillon iltana kylillä. Tosin tulin sen verran uteliaaksi noista sun vaihtareista, että saatan pikkutumuissa soittaa hätäisenä jo perjantainakin eli anteeksi jo valmiiksi siitä...:D
Hyvää kuuluuPakkis pelastaa yksinäisen päivän, kun kaikki kaverit on töissä tai koulussa.Mitä kaikille kuuluu?
Mä maistoin viikonloppuna luomusuklaata, valkoista suklaata missä oli mansikan palasia. Mitäs sinne?Hyvää kuuluuMä maistoin viikonloppuna luomusuklaata, valkoista suklaata missä oli mansikan palasia. Mitäs sinne?