Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

BC-kortti mulla on. Tosin sitä C-osaa en ole päässyt valitettavasti hyödyntämään.

Mulla sama, isoin auto taitaa autokouluajeluiden jälkeen olla perus pakettiauto minkä rattiin on päässy. Tosin kerran pyörittelin automaattivaihteisen roska-auton rattia, hhhee :D

Missasin tänää rillit huurussa maratonin :( Noh onneks tulee toisenlaiset frendit ja täydelliset naiset :D

Mulla sama, isoin auto taitaa autokouluajeluiden jälkeen olla perus pakettiauto minkä rattiin on päässy. Tosin kerran pyörittelin automaattivaihteisen roska-auton rattia, hhhee :D

Mä en edelleenkään suostu uskomaan tätä sun ajokorttihommaa ennen kuin itse näen että siellä on ne kirjaimet.

Huomasin äsken että auton etupuskurin alaosaan on ilmestyny jostain naarmu. Elämä pilalla:(

Hyvää isänpäivää vaan kaikille!

Siikkeri etsii taas rahtareita täällä. Vaihteeksi :D

Eihän se yks böördi vaan harrasta viikonloppuisin lipunmyyntiä klubeilla?

Sinä saat mussa aikaan lyhytaikaista vitutusta, joka hoituu helposti kävelemällä pois paikalta, jos se vaan olisi aina mahdollista. Ei, sinä et ole tämän vitutuksen takana. Siihen vaadittaisiin jotain paljon enemmän.

Tunne ei ole molemminpuolinen.

Eihän se yks böördi vaan harrasta viikonloppuisin lipunmyyntiä klubeilla?

Jos mua tarkotat, niin en harrasta. Muista böördeistä en osaa sanoa.

Ihan saman näkönen 150 senttinen on ollu jo pari kertaa tuola lippuja myymässä :D

Ihan saman näkönen 150 senttinen on ollu jo pari kertaa tuola lippuja myymässä :D

Oh behave, mä oon kyllä kuitenkin ihan 160 senttinen. :D

Vitsiniekka, ihan ilman korkkareita. :D

Joo, mitataan Byrdi:D

Paikalle tarvitaan tietysti vähintään kaksi virallista valvojaa.
A. Gerlander taitaa olla jo eläkkeellä, mutta eiköhän nekin Pakkikselta löydy.

Nyt on pari ekaa Transformerssia tilattu blööreinä :dance2: Kolmosen blöörei julkaisua odotellessa.

Mitenkäs tämä viikonloppu menikään näin nopeasti :) Hyvää sunnuntaita kaikille! T-Byrdistä ei kyllä oikeesti ikinä uskois et se on 160 senttii pitkä.

Back
Ylös Bottom