Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sunnuntai.... Päivistä turhin, tylsin ja paskin. Onneks huomenna on jo maanantaiii. Stadiumiki aukee vasta 12 aikaa ja kirppareillekkaa ei voi mennä pyörimää ja kattelemaa ku ne on aivan täynnä porukkaa :D Vaikeataa
Onko tänään jotkut kaupat auki? Mä kun aattelin, että isänpäivän takia on kaikki kiinni... Onneks me ollaan.Sunnuntai.... Päivistä turhin, tylsin ja paskin. Onneks huomenna on jo maanantaiii. Stadiumiki aukee vasta 12 aikaa ja kirppareillekkaa ei voi mennä pyörimää ja kattelemaa ku ne on aivan täynnä porukkaa :D Vaikeataa
Tukkiprojekti puolivälissä, meneehän tämä lauantai ilta näinkin...
Tukkiprojekti. :DSiis MIKĂ„?

Sama. Pitäis heittää renkaat peräkonttiin ja lähteä paremmille tunkkausmaille.Tänään taas ohjelmassa renkaanvaihtoa, uujea.
Koristelin sen itse, joten ei voi olla kovin pahaa.Sama. Pitäis heittää renkaat peräkonttiin ja lähteä paremmille tunkkausmaille.
Iltapäivällä isänpäiväkakkua.Koristelin sen itse, joten ei voi olla kovin pahaa.
BC-kortti mulla on. Tosin sitä C-osaa en ole päässyt valitettavasti hyödyntämään.Ensin se vääntää kakun ja sitten vaihtaa renkaat. Mitäs kirjaimia sieltä ajokortista löytyikään...?:piis:
BC-kortti mulla on. Tosin sitä C-osaa en ole päässyt valitettavasti hyödyntämään.
Mitenköhän kortti liittyy TG:n katsomiseen? Mä katson eikä mulla ole korttia (pitkä tarina miksi ei...).En ihmettele enää sitä TG:n katsomista.
Mitenköhän kortti liittyy TG:n katsomiseen? Mä katson eikä mulla ole korttia (pitkä tarina miksi ei...).
No höh, kunhan yritin vaan tahallaan provosoida tuota pingviiniä:D
Soot just tommonen, aina ettimässä sitä rekkaa naisista.
Mitä jos mua jollakin kierolla tavalla viehättääkin naiset joilla on kuorma-autokortti?:wtf:

Eli et saanut yllättävää isäinpäiväkorttia tänään postissa?Onnea vaan kaikille isukeille!
Ja kyllä kai tässä vaiheessa uskaltaa jo tuuletella että taas on vuosi selvitty ilman yllättäviä "takaiskuja"...:D
Eli et saanut yllättävää isäinpäiväkorttia tänään postissa?