Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elly on melkein kuollut sukupuuttoon pakkikselta! Välillä jotain käy hönkäsemässä. Kuis huiskii?

Yritän kovasti olla kuolematta! :) Mitäs tässä, saikulle pääsin taas pitkästä aikaa... :jahas: Muuten kyllä hyvää, vaikka olotila on suoraan sanottuna perseestä.
Mitäs Epheliinin elämään? :)

Mä kävin lähipubissa limpparilla äsken!! :) Jee

HIILARIII!! Iik!!

Yritän kovasti olla kuolematta! :) Mitäs tässä, saikulle pääsin taas pitkästä aikaa... :jahas: Muuten kyllä hyvää, vaikka olotila on suoraan sanottuna perseestä.
Mitäs Epheliinin elämään? :)

Höh. Oot kyllä harvinaisen epäterve yksilö jos näin sallinet minun asian ilmaista :D Mikäs nyt on vaivana?

Mulla on ihan perusarkea ollu.. Tosin nyt se päättyy ku huomen viiminen työpäivä ja työttömyyden kurimus odottaa.

Tässä Ephelle. En kyl tiedä iskeekö tällainen suhun?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Höh. Oot kyllä harvinaisen epäterve yksilö jos näin sallinet minun asian ilmaista :D Mikäs nyt on vaivana?

Mulla on ihan perusarkea ollu.. Tosin nyt se päättyy ku huomen viiminen työpäivä ja työttömyyden kurimus odottaa.

Haha, kyllä sen voi noinkin ilmaista. :D Toiset vaan joutuu sairastaa jokaisen flunssan, että toiset voivat olla aina terveinä. Toiset ovat myös joutuneet syömään puoli vuotta kahta antibioottikuuria päällekkäin, jolloin vastustuskyky on hieman heikohko.. Joku angiina/poskiontelo/korvahädelli mulla varmaan on, en oo lääkäriaikaa vielä saanut. Niellä tai puhua ei pysty, mikä on tälläiselle moottoriturvalle aika haastavaa.

Perusarki onkin onneksi mukavaa. :) Harmi töiden puolesta, töihin vai opiskelemaan seuraavaksi?

elly! :D Mitäs pikkunen näin myöhään täällä tekee? Ja taas saikulla, voihan rähmä :(

Öitä kaikille, mie suuntaan kohti vehreämpiä bambumetsiä!

Pikkutyttö sai juuri hampaat pestyä, ja vielä pitäisi iltasärkylääke ottaa. Sitten pääsen unille. :) Hyvää yötä pandalle!

Tässä Ephelle. En kyl tiedä iskeekö tällainen suhun?

Ihan jees settiä. Oon tässä jo pidemmän aikaa ootellu että koska toi dubstepin ja metallin risteytys lähtee kunnolla käyntiin ja toimimaan. Tähän mennessa Kornin ja Skrillexin Get Up taitaa olla menevin tapaus, mut ei sekään oikeen ole sitä mitä haen. Sitä Kornin uutta levyä odotellessa.. siel on varmasti mielenkiintosta settiä kun Excision ja kumppanit päästetään irti :D Ois vitun siistiä joskus lähteä livenä kattomaan sellasta kunnon dubstep/metalli settiä. Bändi siinä soittaa kunnon junttaa ja live soitanta menee DJ:n pöydän läpi sit dubstepit tietty tulis nauhalta ja siitä sit yhdistellen ja perkele!! :D Kuin hieno hetki se livenäkin olis kun ensin tulee kunnon tuplabasari runttausta ja sit tulee sellanen droppi että bassot heittää yleisön sinne takaseinään :rock:

Ihan jees settiä. Oon tässä jo pidemmän aikaa ootellu että koska toi dubstepin ja metallin risteytys lähtee kunnolla käyntiin ja toimimaan. Tähän mennessa Kornin ja Skrillexin Get Up taitaa olla menevin tapaus, mut ei sekään oikeen ole sitä mitä haen. Sitä Kornin uutta levyä odotellessa.. siel on varmasti mielenkiintosta settiä kun Excision ja kumppanit päästetään irti :D Ois vitun siistiä joskus lähteä livenä kattomaan sellasta kunnon dubstep/metalli settiä. Bändi siinä soittaa kunnon junttaa ja live soitanta menee DJ:n pöydän läpi sit dubstepit tietty tulis nauhalta ja siitä sit yhdistellen ja perkele!! :D Kuin hieno hetki se livenäkin olis kun ensin tulee kunnon tuplabasari runttausta ja sit tulee sellanen droppi että bassot heittää yleisön sinne takaseinään :rock:

Hahah! :D Eiköhän noita ala tulla pikkuhiljaa kun yleistyy tuokin uudehko genre. Mut sanotaan niin, että ihan dubcoreksi tätä biisiä ei voi vielä kutsua tuon pelkän alun osalta. Tarvis ehkä vähän enemmän bassoa ja biittiä sinne sun tänne. Mut oli ainakin siihen suuntaan.

Tästä löyty pikasella haulla aika kova biisi. Tosin aika vähän metallin vivahteita, mut pirun hienoa melodiaa :)

Kyllä mä uskon että tästä kahden jumalaisen genren kimpasta tulee vielä jotain niin timanttista tavaraa lähitulevaisuudessa ettei oo tosikaan :thumbs:

Hiittis thö kelkman.

Hauskinta tässä on se, että tällä hetkellä ei ole pulkkaa ollenkaan. Entinen meni vaihdossa ja se uusi tulee vasta joulun alla.
Tosin tällä lumitilanteella se on ihan se ja sama.

covercourtney.webp

Plaah.

JUMALAUTAAAAAAAAA!!! :haart:

Yö käyntiin :love:

Miettikääs, jos kävelisitte kadulla satanen taskussa. Vastaan tulis joku randomi tyyppi, joka ottais sulta sen satasen pois, antais maassa makaavalle spurgulle siitä 40 euroa ja sulle takas 60 euroa. Sitten ihmetyksissäsi kysyisit, miksi vitussa sä noin teit, tää on mun tekemää rahaa, niin sulle vastattais "Ei ole, tää on Suomen verotus".
Aina kun näitä verotuksia miettii niin muistuu mieleen Nalle Wahlroosin valitukset verotuksesta. Nallehan siis maksoi 5 miljoonaa euroa veroja suomelle 13 miljoonan tuloistaan.

Back
Ylös Bottom