Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuinka hyvän palkan tosta sais? Entäs verottaja, tarviiko ilmottaa?

Palkaksi saat hyvin nukuttuja öitä, mahdollisesti voin siivotakin joskus tai laittaa ruokaa, lisäksi seura on ehkä parasta mitä ilmaiseksi voi saada. Tarvittaessa minusta pääsee nopeasti eroon, et ole koskaan tilivelvollinen mistään ja voidaan puida vaikka toistemme parisuhdeasioita (tai niiden olemattomuutta) vailla mustasukkaisuuden häivääkään. Verottajalle ei tartte ilmoittaa.

Palkaksi saat hyvin nukuttuja öitä, mahdollisesti voin siivotakin joskus tai laittaa ruokaa, lisäksi seura on ehkä parasta mitä ilmaiseksi voi saada. Tarvittaessa minusta pääsee nopeasti eroon, et ole koskaan tilivelvollinen mistään ja voidaan puida vaikka toistemme parisuhdeasioita (tai niiden olemattomuutta) vailla mustasukkaisuuden häivääkään. Verottajalle ei tartte ilmoittaa.

Toi ilmanen seura vähän houkuttais kyllä. Vähän ärsyttää aina maksaa kavereille, että ne suostuu tuleen kahville yms.

Jumankekka! Maanantait on kyllä ihan parhaita. Tällä viikolla vielä muutama hurja vuoro edessä ja sit viikonlopun vapaat jo häämöttää. Tästä tulee kyllä paras viikko pitkiin aikoihin. Mulla on vahva ja hyvä tunne siitä :)

Joko Kaira on viikonlopustaan toipunut?

Toi ilmanen seura vähän houkuttais kyllä. Vähän ärsyttää aina maksaa kavereille, että ne suostuu tuleen kahville yms.

Nonih, jos tuun käymää Tampesterissa niin keskustellaan tarkemmin sopimusehdoista.

Jumankekka! Maanantait on kyllä ihan parhaita. Tällä viikolla vielä muutama hurja vuoro edessä ja sit viikonlopun vapaat jo häämöttää. Tästä tulee kyllä paras viikko pitkiin aikoihin. Mulla on vahva ja hyvä tunne siitä :)

Joko Kaira on viikonlopustaan toipunut?

Hyvä, et sul on hyvä tunne, koska kuinka se voisi vähempää ollakaan?
Kai sitä on suunnilleen selvitty viikonlopusta, vähän tahtoo väsy painaa ja välillä hihittelen kun muistelen mitä kaikkee sitä sattukaan :D

Jokohan sitä kohta kävis unille. Parin tunnin unet sohvalla takana ja meinaa nukahtaa tähän tuolille :jahas:

Iltaa.

Töihin meet = pimeää, töistä pääset = pimeää. :jahas:

No kohta ei oo sitä lystiä enää. Tänään tuli pomo kertomaan että tää viikko on enää töitä.

Kai se on vaan ruvetta rehelliseksi sossupummiksi. Täytyy vaan jättää mopohommat pois niin sit pärjäilee ihan hienosti sossun liksoilla.. Treenailee vaan ja tekee musiikkia niin on ihan hyvä elämä.

Onhan tässä jatkuvasti haku päällä ja ettii mut helvetin autiota on työmarkkinoilla tällä hetkellä.

Onhan tässä jatkuvasti haku päällä ja ettii mut helvetin autiota on työmarkkinoilla tällä hetkellä.
No joo se on kyllä totta... Iso ikäluokka ei suostu jäämään eläkkeelle ja ulkomaiset yritykset jne.
"Minun leipää et syö" semmosta asennetta on paljon työelämässä. Se on sitä "Vittu mitä paskaa!" hommaa. :lol2:
Eniten työnantajat arvostaa omaa aktiivisuutta ja reipasta asennetta, vaikka se monesti onkin vaikeaa...

Jep. Meitä vuokratyöläisiä on kyllä helppo heitellä miten sattuu. Tosin pomo sano että oon hoitanu hommani sen verran hyvin että pyysi mua jättämään sille mun yhteystiedot että sitten jos taas työtilanne lähtee yleisen taloudellisen tilanteen vetämänä parempaan suuntaan niin ottaa muhun suoraan yhteyttä niin ei tarvi vuokrafirmojen kautta koheltaa. Saa nyt nähdä jos tässä kokeilis jotain ihan muuta kuitenkin.. Who knows

Kokeillaas miltä uus Steel Panther maistuu - Balls Out!

Jos olisin rikkaampi niin palkkaisin Ephen minun personal traineriksi.

Haha :D Personal motivaattori voisin olla mut en tiiä kannattaisko mun oikeita treeni- ja ravintoneuvoja kuunnella.

"Laita nyt saatanan kiero savolainen se rauta liikkumaan!! Oletko sä noin heikko?? PITÄÄ PYSTYÄ PAREMPAAN!!" :whip:

Hetken jo luulin, että Byrdi vetää kunnon simulaattorisessiot, mutta olikin kyseessä jokin bändi.

Ei helkkari näitä sanoja! :D

"If you really really really love me, then you dont mind if I put it in your booty..." :lol2:

Ihan loistotavaraa, suosittelen tsekkaamaan!

e.

If you really really really really love me
then you really really really gotta show me
don't whine when I put it in your booty
or if I'm up all night playin call of duty
never hassle me because I'm unemployed
if I sleep all day don't get annoyed
then I'll know that you really really really
Really really really love me.
if you really really love me.

If you really truly wanna make me feel nice
make it so i never have to ask twice
let me have the keys to your mercedes
don't get mad when I bring home some ladies
if I get fat and look like an egg
lie to me tell me that I'm in great shape
then I'll know that you really really really
really really really love me.

If you wonder what I did with the rent
just consider it money well spent
i bought trunks and a new surfboard
just go tell you dumb landlord
that you love me
you really really love me.

If I have sex with your friend Melanie
don't act like it's some kind of felony
it's not uncommon for this kind of infidelity
it happens to a lot of guys like tiger woods and me
just be happy that I'm hung like a horse
and you to ride the pony of course
cause i really really really really really
Really really fond of you too.

When you think it's really suckie girl
all your friends say your lucky girl
Got a man who's hot they say
all the girls wanna be with me
cause they love me they really really love me yes they do.

If you really really really really really love me
you never make me hang out with the family
your mom sucks and your dad really hates me
when I try to borrow money he berates me
they think I'm too old for you cause your 19 and I'm 52
you can't they see that you really really really
really really really love me.
that you really really really really
really really really love me
that you really really love me

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back