Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pannulla paistuu kananmunat ja pekonit, kohta valamista..

Maistuis! :kuola:

Tuosta lapsenkoskijasta tuli mieleen. Se on niin hyvin jumittanut mulle päähän, että yks päivä asiakkaalle neuvoin, että täällä meillä on hyllyssä tätä lapsenkosk.. siis koskenlaskijaa! :D

378150938.jpg

Pannulla paistuu kananmunat ja pekonit, kohta valamista..

Korotan 1,5kg lihamurekkeella! Täytteenä paketti lapsenkoskijaa :D

Ja minä söin kasviksia ja kanan rintafilettä. Tekisi mieli esim. lihapiirakkaa HK:n sinisellä, mutta pakko kiristellä, jotta voin jouluna näyttää äidille vatsapalikoitani. Kukaan muuhan niitä ei haluakaan nähdä...

Tuosta lapsenkoskijasta tuli mieleen. Se on niin hyvin jumittanut mulle päähän, että yks päivä asiakkaalle neuvoin, että täällä meillä on hyllyssä tätä lapsenkosk.. siis koskenlaskijaa! :D

Kai se oli vielä joku yh-äiti? :D

Ja minä söin kasviksia ja kanan rintafilettä. Tekisi mieli esim. lihapiirakkaa HK:n sinisellä, mutta pakko kiristellä, jotta voin jouluna näyttää äidille vatsapalikoitani. Kukaan muuhan niitä ei haluakaan nähdä...

Mie yritän bulkata, mutta paino vaan laskee :(

Taivas varjele, miten väsyttää. Jos vielä hetken jaksaisi ja sitten oikaisisi sohvalle. Kävisiköhän mäkissä, nyt kun on auto. Sohvalle ja muutama juustoburgeri, nomnomnom...

Taalla oli lounaaksi 300g kasvissosekeittoa, viipale graavilohta ja porkkana :jahas: Tullut syotya suklaata turhan paljon viime aikoina joten pakko palata ruotuun. Menen myos kotiin jouluksi enka halua kuulla yhtaan laskikommenttia aidilta.

Mitäs Alyssalle kuuluu? Onko ollu reivejä viimeaikoina? Ens viikolla ois Pendulumin DJ-setti ja Muffler ja muita hyviä kotikylällä :rock:

Tämä on jotain niin upeaa, että meinaa päästä itku.

Mulla aiheuttaa tämä vastaavat reaktiot. Plus tähän vielä iso annos nostalgiaa kun junnuna pelaillut tän tahdissa. On kyllä muutenkin ihan uskomaton. Toi nostatus tuola keskivaiheilla ja sit taas lähtee toi melodia ja aijai...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs Alyssalle kuuluu? Onko ollu reivejä viimeaikoina? Ens viikolla ois Pendulumin DJ-setti ja Muffler ja muita hyviä kotikylällä :rock:

Hyvaa kuuluu, seuraavat reivit ensi lauantaina. Menen tanne. Dirrrrrty line-up! Ei siellakaan suunnalla tosin huono tarjonta ole! Mita Ephe muuta? Ajellut paljon pratkalla vai mika sulla olikaan?

Mulle ei oo noista tuttuja ku Sub Focus, Emalkay, Modestep ja Gemini. Mitkäs noista muista on sellassia katsastamisen arvoisia? Excisionin uus levy on muuten rautaa :dance2: Ois pirun siistiä nähä se livenä joskus. Sä oot tietty nähny monesti joojoo :jahas: Zomboyn keikalle sentään on lippu hankittu tammikuulle. :)

Ei kait tässä erikoisia, duunia vaan ja syksyä. Mopossa on vikaa niin ei oo päässy ajelee ja rahatilanteen mukaan korjataan. Taitaa olla tän kauden ajot ajeltu.

Mulle ei oo noista tuttuja ku Sub Focus, Emalkay, Modestep ja Gemini. Mitkäs noista muista on sellassia katsastamisen arvoisia? Excisionin uus levy on muuten rautaa :dance2: Ois pirun siistiä nähä se livenä joskus. Sä oot tietty nähny monesti joojoo :jahas: Zomboyn keikalle sentään on lippu hankittu tammikuulle. :)

Ei kait tässä erikoisia, duunia vaan ja syksyä. Mopossa on vikaa niin ei oo päässy ajelee ja rahatilanteen mukaan korjataan. Taitaa olla tän kauden ajot ajeltu.

Andy C on mahtava. Noista pienemmista mm. Serial Killaz on tsekkaamisen arvoinen. Minakaan en noita kaikkia tieda, mutta onneksi tassa on viikko aikaa kuunnella!

Headlining the ampitheatre of the Hmv Institute is the number 1 Drum n Bass DJ on the planet who many refer to as the “Destroyer” ANDY C. Only this time he presents his brand new “ALIVE” concept which see’s state of the art visuals and futuristic lighting to make for a completely unique and immersive experience. A Birmingham “never seen before” exclusive!!

Valoshow :kuola: Jos musta ei kuulu ensi viikonlopun jalkeen, olen kuollut onnesta!

Saitko sa sen duunin mita hait silloin joskus ?

Tuli hiki...

Tuntiin veivasin reidet/pohkeet/etu- ja sivuolkapäät. Sarjoja 40kpl.

Back
Ylös Bottom