Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhuh mikä päivä. Jos siivois ja ottais päiväunet, luulen että tän päivän riehumiset ois siinä.
Toivottavasti sulla oli eilen hauska ilta :)

Hyvää sunnuntaita kaikille! Mua väsyttää. Duunissa on hiljaista ja tylsää. Onneks mielessä liikkuu hyviä ajatuksia ni voi vaikka hymyillä koko päivän palkkansa eteen :)

Ruokaa ! 400g makaroonia + spagettikastiketta (700g naudanjauhelihaa, 2 isoa sipulia). Jos tosta syöttäis muksut ja ittesä pari kertaa..

Jummi, alkaa kotimaisissakin pätkissä olla ihan amerikan meininki.

Ja In Flames toimii.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh mikä väsymys ja vielä pitäs nakkeilla koko ilta. Turun junassa nappasin yhen olusen kokeillakseni koheneeko olo, mutta ei välttämättä olis kannattanu :D

Mitähän helvettiä. Nukuin puoli 16:30 asti ihan helposti. Onko tänään ollut valoisaa missään vaiheessa kun en oo herännyt aikaisemmin? Vitun syksy :jahas:

Mulla on 999 postausta sinkkuketjussa nyt. Tuhannes postaus on se jossa kerron miten löysin naisen ja lähden ketjusta. Siis jos ei itsekuri petä ja sorru purnaamaan sinne :)

On ollut valoisaa. Itsehän heräsin ilman kelloa jo siinä yhdeksän pintaan.

Kunpa noin tapahtuisi taallakin pain joskus... Viime aikojen vasymys on ollut jotain ihan jarkyttavaa, tanaankin herasin puoli kahdelta :D Enka noussut sangysta ennen puoli kolmea. Nyt on kylla hyvin levannyt olo!

Olen saanut kokoon 1000 like-kommenttia. Hämmästyttävä suoritus kaltaiseltani kusipäältä.

Älä aliarvioi itseäsi. Olet Pakkotoiston rocktähti.

Olen tulossa vanhaksi. Nukahdin äsken sohvalle :D Seuraavaksi voisi katsoa Autot 2, koska jos siihen jaksaa lapsetkin keskittyä, niin jaksan minäkin.

Sellainen reissu. Onneksi en jäänyt Baronalle katsomaan peliä tuloksesta päätellen. Voisi pelailla Bäfää vielä kun pysyy hereillä.

Täydellinen lepopäivä kaikesta kun on tautia päällänsä. Onneksi olen saanut hyvää verbaalista hoitoa :) Ei mihinkään kiire, ei duunijuttuja ei mitään stressaavaan liittyvää. Tänään tehnyt oikeastaan vaan hyvää ruokaa ja katsonut sarjoja ja yhden leffan. Pinaattikeittoa, grillikanaa ja lämpimiä voileipiä, cashewpähkinä parmesan kanasalaattia ja kohta lasagne uuniin. Siihen vielä kahvia juustokakulla ja päälle konjakkiglögit. Mieli tekis vielä uuniomenaa vaniljajäätelöllä :D

Voi kiesus mikä tango delirium. Ei krapulaa sinänsä mutta tää nukkumattomuus on ihan hanurista, enkä mä nyt jostain syystä saanut niitä päiväuniakaan nukuttua...

Back
Ylös Bottom