Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten ois ensiviikon viikonloppu? Varataan sitten kunnolla aikaa, niin ei mene huone hukkaan ;)
Okei, sä tuot shampanjan ja mä mansikat. Täytyy toivoo et löytyis jostain vielä tuoreita, mut jos ei muuta ni otettava pakasteena. Ei sekään varmaan ole ongelma, sillä mitenkä se menikään, ne sulaa kyllä samaa tahtia sydänten kanssa ;)

Okei, sä tuot shampanjan ja mä mansikat. Täytyy toivoo et löytyis jostain vielä tuoreita, mut jos ei muuta ni otettava pakasteena. Ei sekään varmaan ole ongelma, sillä mitenkä se menikään, ne sulaa kyllä samaa tahtia sydänten kanssa ;)

Samppakaljaa saadaan huonepalvelusta jos tulee jano ja niillä mansikoilla niin väliä. Sytämmet sulaa johtajan kanssa aina muutenkin ;)

Luojan kiitos joku muukin tuli tänne! Mitäs 'Parempi kuin Beckham'?

Mitäpäs tänne, tulee tässä kohta kuukauden futistauko, jonka aikana sitten juostaan ja bodaillaan! :) Ihan hyvää kuuluu, varsinkin kun tässä ensimmäistä kertaa aamun jälkeen ehtii syödäkin jotain.
Mitäs teudelle? :)

Hyi ***tana kun on imelää. Jopa Ellyn My Little Pony-avatarkin tuntuu tämän siirapin jälkeen puisevalta. Tässä on ollut jo niin monta viestiä hirveää herutusta, että luultavasti joku alkaa seuraavaksi lämmittelemään samalla tavalla Elytintä. Itse tekisin muuten niin, mutta se on ala-ikäinen.

Hyi ***tana kun on imelää. Jopa Ellyn My Little Pony-avatarkin tuntuu tämän siirapin jälkeen puisevalta. Tässä on ollut jo niin monta viestiä hirveää herutusta, että luultavasti joku alkaa seuraavaksi lämmittelemään samalla tavalla Elytintä. Itse tekisin muuten niin, mutta se on ala-ikäinen.
En minä aina mahda itselleni mitään :nolo:

Kannattaisikohan ottaa mallia esim. minusta, joka mahda kenellekään muulle kuin itselleen?
Järjestätkö intensiivikursseja vai kirjekursseja, jos ei pelkkä mallin ottaminen riitä?

Tosin nyt loppu kyllä herutusinto kun tuli puhelu, että mummi joutunut tarkkailuun ja harkinnan alla ottavatko saattohoitoon osastolle :(

Mitäpäs tänne, tulee tässä kohta kuukauden futistauko, jonka aikana sitten juostaan ja bodaillaan! :) Ihan hyvää kuuluu, varsinkin kun tässä ensimmäistä kertaa aamun jälkeen ehtii syödäkin jotain.
Mitäs teudelle? :)

Mitäs tässä, tietokoneen kanssa tappelen. Ei näiden kanssa asiat mene koskaan niinkuin pitäisi :D

Back
Ylös Bottom