Mikä siinä tökkii? Lepo, ruoka ja reeni. Tuo on tärkeä järjestys.Eipä se tunnu kasvavan muutenkaan prkl...
Treenillä vaan rikotaan se lihaskalvo ja luonto hoitaa loput.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siinä tökkii? Lepo, ruoka ja reeni. Tuo on tärkeä järjestys.Eipä se tunnu kasvavan muutenkaan prkl...

Mikä siinä tökkii? Lepo, ruoka ja reeni. Tuo on tärkeä järjestys.
Treenillä vaan rikotaan se lihaskalvo ja luonto hoitaa loput.![]()
Jos on lapsia niin se on ihan ymmärrettävää.Ruoka ja treeni onnistuu, lepo ei. Alle 5h unilla kaikki viikot ja ilman päiväunia..
Yritä ostaa mahdollisimman paljon laadukkaita kaloreita ja proteeinia. Voita, punasta maitoa, tonnikalaa, pekonia, puuroa. Yms.Ei saa sapuskaa tarpeeksi. Itekkin tällainen 190cm tappi, niin sitä sapuskaa pitäisi ahtaa ihan perkeleesti. Ja ei opiskelijalla rahat riitä.
Jos on lapsia niin se on ihan ymmärrettävää.
Yritä ostaa mahdollisimman paljon laadukkaita kaloreita ja proteeinia. Voita, punasta maitoa, tonnikalaa, pekonia, puuroa. Yms.
En osta leipää ollenkaan. Siis syön jos on jossain tarjolla, mutta en osta ite.
Tää on jännä juttu, mä nukun paremmin jos lapset on mun luona ja kun ne on isällään niin valvon ja unikin on todella levotonta. Nyt oon siis kaks yötä nukkunut hyvin, ens yö onkin varmaan taas sängyssä pyörimistä vaan. :(Ei ole samassa osotteessa :/ Ei vaan kiinnosta nukkua.
Voi montevideo, on tulossa kyllä synkkä päivä... :itku:
Voi montevideo, on tulossa kyllä synkkä päivä... :itku:
No mitäs nyt :(
Ei täälläkään ilmeisesti paras päivä, kun muutaman kaverin kaveri sai surmansa Irlannissa.
Voimia sinulle!
Eksä ilmoitti tulevansa tänään tänne (siis ei mun asuntoon, tänne sillä ei ole mitään asiaa) ja meidän pitäisi kohdata sen verran, että saan jotain minulle kuuluvaa takaisin. Lisäksi herra ilmoitti eilen olevansa muuttamassa takaisin näille nurkille. En haluuuuu...!
Eilinen eliminointisuunnitelma käyttöön?
Hah! En tullut ajatelleeksi. Nyt tosin minä toimisin houkuttimena, kai sä osaat ampua? :D
Kuudestilaukeavallani olen harjoitellut jo vuosia. cumsh.... HEADSHOT!
Uskon, että shokkiefekti olisi taattu eikä eksää tarttisi enää näillä huudeilla katsella :D
Vähän meinaa väsyttää nämä kokoviikon aikana yhteensä nukutut 18h. Ens viikolla tarvii koittaa nukkua vähän vähemmän.