Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä siinä tökkii? Lepo, ruoka ja reeni. Tuo on tärkeä järjestys.
Treenillä vaan rikotaan se lihaskalvo ja luonto hoitaa loput. :)

Ei saa sapuskaa tarpeeksi. Itekkin tällainen 190cm tappi, niin sitä sapuskaa pitäisi ahtaa ihan perkeleesti. Ja ei opiskelijalla rahat riitä.

Ruoka ja treeni onnistuu, lepo ei. Alle 5h unilla kaikki viikot ja ilman päiväunia..
Jos on lapsia niin se on ihan ymmärrettävää.

Ei saa sapuskaa tarpeeksi. Itekkin tällainen 190cm tappi, niin sitä sapuskaa pitäisi ahtaa ihan perkeleesti. Ja ei opiskelijalla rahat riitä.
Yritä ostaa mahdollisimman paljon laadukkaita kaloreita ja proteeinia. Voita, punasta maitoa, tonnikalaa, pekonia, puuroa. Yms.
En osta leipää ollenkaan. Siis syön jos on jossain tarjolla, mutta en osta ite.

Huomenta. Tänään olis pari tuntia töitä ja sit taas pari vapaata. Mieleenkiintoista varmaan seistä törröttää myymälässä, kun on jalat ja pakarat eilisestä treenistä ihan muussina. Toivottavasti ei joudu asiakkaitten lahkeita kattelemaan tänään, kyykistyminen ei ole just nyt kivaa. :D

Yritä ostaa mahdollisimman paljon laadukkaita kaloreita ja proteeinia. Voita, punasta maitoa, tonnikalaa, pekonia, puuroa. Yms.
En osta leipää ollenkaan. Siis syön jos on jossain tarjolla, mutta en osta ite.

Täytyy kokeilla vaihtaa tuo maito, aina juonut rasvatonta. Voi olla aikamoinen shokki tuo punainen :D Mutta kiitoksia neuvoista, täytyy kokeilla. Puuroa olen yrittänyt vetää joka aamu. Muuten olen kyllä todella huono syömään aamulla.

Ei ole samassa osotteessa :/ Ei vaan kiinnosta nukkua.
Tää on jännä juttu, mä nukun paremmin jos lapset on mun luona ja kun ne on isällään niin valvon ja unikin on todella levotonta. Nyt oon siis kaks yötä nukkunut hyvin, ens yö onkin varmaan taas sängyssä pyörimistä vaan. :(

Huomenta!

Lahjakkaasti nukuttu pommiin.. No ehkä kerään voimia illan työvuoroa varten, koska tänään on jälleen pienimuotoisten kansainvaellusten aika kauppaan. Ne ovat huomenna kiinni ja ajatelkaa! Ei mahdollisuutta ostaa kunnolla ruokaa yhteen päivään. Siinähän saatta vaikka nääntyä, jos ei täytä kaikkia muonavarastoja. Ei hitto.

No mitäs nyt :(
Ei täälläkään ilmeisesti paras päivä, kun muutaman kaverin kaveri sai surmansa Irlannissa.

Voi ei :( Tosi ikävää ja vetää omankin mielen matalaksi vaikkei olisi tuntenutkaan uhria, kavereiden puolesta sitten suree.
Eksä ilmoitti tulevansa tänään tänne (siis ei mun asuntoon, tänne sillä ei ole mitään asiaa) ja meidän pitäisi kohdata sen verran, että saan jotain minulle kuuluvaa takaisin. Lisäksi herra ilmoitti eilen olevansa muuttamassa takaisin näille nurkille. En haluuuuu...!

Voimia sinulle!

Tänks...

Eksä ilmoitti tulevansa tänään tänne (siis ei mun asuntoon, tänne sillä ei ole mitään asiaa) ja meidän pitäisi kohdata sen verran, että saan jotain minulle kuuluvaa takaisin. Lisäksi herra ilmoitti eilen olevansa muuttamassa takaisin näille nurkille. En haluuuuu...!

Eilinen eliminointisuunnitelma käyttöön?

Uskon, että shokkiefekti olisi taattu eikä eksää tarttisi enää näillä huudeilla katsella :D

Toi on aika yleinen reaktio :D

Vähän meinaa väsyttää nämä kokoviikon aikana yhteensä nukutut 18h. Ens viikolla tarvii koittaa nukkua vähän vähemmän.

Back
Ylös Bottom