Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuubalaisia Hoyo De Monterrey Epicure No 1:sia.

Ilmeisesti aika laatukamaa. Kalliita ne ainakin näyttää olevan :D Eipä oo tullu pitkään aikaan mitään parempaa sikaria polteltua, tai ei niitä montaa oo muutenkaa ollu.

Helppo huijata kuppikoko tolla.

Kyllä ja ei. Helppoa pienirintaiselle (sopii mulle), mutta isompirintaiselle ei ehkä kovin mukava asu.

No miksi minulla on vain hapankorppua? Missä minun siivet?!

:haart: Ihana asenne. Usein kun tuntuu, että jos ei ole Star Warseja katsonut niin se on heti verrattavissa mummon raiskaamiseen. "Paha ihminen!"

Siipiä jäi vielä, tuletko syömään rääppeet.

Samaan Star-Wars-en-katso-mentaliteettiin kuuluu myös kaikki Lord of the ringsit, harry potterit, pirates of carribianit yms. Lotria olen aloittanut katttoon varmaan 3kertaa tyylillä "nytmä katon ne kaikki" ja ensimmäisen 10minuutin jälkeen sammuttanut. Harry Potheadissa ei ole muuta nähtävää kun Emma, mutta senkin löytää youtubesta. Piratesissa Johnny Deppin ylikuiva läppä ja yleiset YAARRRR-merirosvoskenet jo pelkästään trailereiden perusteella tuottaa myötähäpeää.

e. Löysin tänään sisäisen stalkkerini. risteilyjatkokuvien perusteella stalkkasin facebookista jo aikasemmin koslovcin ja nyt T-Byrdin :rolleyes: SuPo here i come!

Potterit on meikällä noista ainoa, mikä ei oikein lähde. Kolme ekaa katsonut, katson kyllä loputkin joskus. LoTRin EE:t katsonut ties kuinka monta kertaa, kannattaa Vilu antaa aikaa sille LoTRille, ei nimittäin aivan heti käynnisty se leffa. Piratesit on ihan jees, ykkönen tosin mahtava. Ja nyt tarkoitan niitä Deppin leffoja.

Samaan Star-Wars-en-katso-mentaliteettiin kuuluu myös kaikki Lord of the ringsit, harry potterit, pirates of carribianit yms. Lotria olen aloittanut katttoon varmaan 3kertaa tyylillä "nytmä katon ne kaikki" ja ensimmäisen 10minuutin jälkeen sammuttanut. Harry Potheadissa ei ole muuta nähtävää kun Emma, mutta senkin löytää youtubesta. Piratesissa Johnny Deppin ylikuiva läppä ja yleiset YAARRRR-merirosvoskenet jo pelkästään trailereiden perusteella tuottaa myötähäpeää.

Kun eka piraattileffa tuli, niin meinasin kanssa, että ei tommosta schaibaa viiti ees kattoa. Mutta sitten siinä vaan kävi niin, että jossain vaiheessa tajus niiden olevan helvetin hyviä leffoja ja nyt ne on nähty moneen kertaan kaikki.

e. Löysin tänään sisäisen stalkkerini. risteilyjatkokuvien perusteella stalkkasin facebookista jo aikasemmin koslovcin ja nyt T-Byrdin :rolleyes: SuPo here i come!

Wtf. Stalkkeri. :D

Sut pitää köyttää kiinni tuoliin ja pakottaa katsomaan kaikki noi leffat putkeen. Välillä tulla eteen heilumaan ja huutamaan YAARRRRR!!

Mielelläni tulen. Mutta kotiin en taida sitten enää jaksaa, saako jäädä yöksi?

Eiköhän tuo onnistu. Sängyssäni onkin 3 peittoa ja 6tyynyä, luulisi noista jonkun liikenevän. Moneltako juna on tampereella, niin tiedän tulla asemalta hakemaan.

Sut pitää köyttää kiinni tuoliin ja pakottaa katsomaan kaikki noi leffat putkeen. Välillä tulla eteen heilumaan ja huutamaan YAARRRRR!!

Rouva on hyvä ja tulee köyttään :)

e. mitä tosta facebookin tökkääjutusta tapahtuu? :D

Stalkkaus on muuten aika helppoa kun on parissa miitissä käyny :D

Eisssssssssaaaaa...ja sinuako minä kyydittelin pitkin Lappeenrantaa ja vein oluelle?!

Haha :lol2: Eiköhän noi uudemmat olis ihan siedettävää katottavaa. Tosin kaikki action kohtaukset näyttää melko kuivalta Transformers mätön jälkeen :rock:

Rouva on hyvä ja tulee köyttään :)

e. mitä tosta facebookin tökkääjutusta tapahtuu? :D

Pahoja juttuja kuules... :D

Pfft..."rouva"...

Eiköhän tuo onnistu. Sängyssäni onkin 3 peittoa ja 6tyynyä, luulisi noista jonkun liikenevän. Moneltako juna on tampereella, niin tiedän tulla asemalta hakemaan.

No ohos, voi miten kiva. Nyt saattoi kyllä käydä niin ettei junia enää tule ja jää siivet saamatta. Voidaanko sopia uusintaottelu?

Ai niin, elä paina sitä tökkäystä. Voi vastaanottaja tulla raskaaksi sellaisesta.

Stalkkaus on muuten aika helppoa kun on parissa miitissä käyny :D

Mä en jaksa stalkata :D

Back
Ylös Bottom