Mitäs sikareita polttelet?
Kuubalaisia Hoyo De Monterrey Epicure No 1:sia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sikareita polttelet?
Kyllä toi Star Wars taitaa melko kälynen olla kun vähän youtubesta katoin muistin virkistämiseksi vanhemmista ja uudemmista kohtauksia :D
Kuubalaisia Hoyo De Monterrey Epicure No 1:sia.
Helppo huijata kuppikoko tolla.
No miksi minulla on vain hapankorppua? Missä minun siivet?!
:haart: Ihana asenne. Usein kun tuntuu, että jos ei ole Star Warseja katsonut niin se on heti verrattavissa mummon raiskaamiseen. "Paha ihminen!"
SuPo here i come!Ilmeisesti aika laatukamaa. Kalliita ne ainakin näyttää olevan :D Eipä oo tullu pitkään aikaan mitään parempaa sikaria polteltua, tai ei niitä montaa oo muutenkaa ollu.
Samaan Star-Wars-en-katso-mentaliteettiin kuuluu myös kaikki Lord of the ringsit, harry potterit, pirates of carribianit yms. Lotria olen aloittanut katttoon varmaan 3kertaa tyylillä "nytmä katon ne kaikki" ja ensimmäisen 10minuutin jälkeen sammuttanut. Harry Potheadissa ei ole muuta nähtävää kun Emma, mutta senkin löytää youtubesta. Piratesissa Johnny Deppin ylikuiva läppä ja yleiset YAARRRR-merirosvoskenet jo pelkästään trailereiden perusteella tuottaa myötähäpeää.
Siipiä jäi vielä, tuletko syömään rääppeet.
Enhän minä ole oikeasti koskaan edes maistanut sikaria. Kunhan nyt kiusallani hämäsin.
Samaan Star-Wars-en-katso-mentaliteettiin kuuluu myös kaikki Lord of the ringsit, harry potterit, pirates of carribianit yms. Lotria olen aloittanut katttoon varmaan 3kertaa tyylillä "nytmä katon ne kaikki" ja ensimmäisen 10minuutin jälkeen sammuttanut. Harry Potheadissa ei ole muuta nähtävää kun Emma, mutta senkin löytää youtubesta. Piratesissa Johnny Deppin ylikuiva läppä ja yleiset YAARRRR-merirosvoskenet jo pelkästään trailereiden perusteella tuottaa myötähäpeää.
e. Löysin tänään sisäisen stalkkerini. risteilyjatkokuvien perusteella stalkkasin facebookista jo aikasemmin koslovcin ja nyt T-ByrdinSuPo here i come!
Mielelläni tulen. Mutta kotiin en taida sitten enää jaksaa, saako jäädä yöksi?
Sut pitää köyttää kiinni tuoliin ja pakottaa katsomaan kaikki noi leffat putkeen. Välillä tulla eteen heilumaan ja huutamaan YAARRRRR!!

Eisssssssssaaaaa...ja sinuako minä kyydittelin pitkin Lappeenrantaa ja vein oluelle?!

Rouva on hyvä ja tulee köyttään
e. mitä tosta facebookin tökkääjutusta tapahtuu? :D
e. mitä tosta facebookin tökkääjutusta tapahtuu? :D
Eiköhän tuo onnistu. Sängyssäni onkin 3 peittoa ja 6tyynyä, luulisi noista jonkun liikenevän. Moneltako juna on tampereella, niin tiedän tulla asemalta hakemaan.
Stalkkaus on muuten aika helppoa kun on parissa miitissä käyny :D
Stalkkaus on muuten aika helppoa kun on parissa miitissä käyny :D