Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinno mikä on yleissivistystä kenellekkin :D no okei saattaahan ne olla ihan merkittäviä teoksia elokuvahistorian saralla... Lotrithan on ihan hyviä leffoja!

New-Face-of-Disapproval.webp

Ei oo koskaan tullu eteen tilannetta, että olis pitäny katsoa :D Enkä oo muutenkaan niin innostunu tommosista hömppäseikkailuista.
Onneksi hoidin noiden katsomisen 25 vuotta sitten, joten voin laskea itseni noihin sivistyneisiin herrasmiehiin. Ei ole kyllä mitään muistijälkeä noista leffoista. Pitäs varmaan katsoa uudestaan. Kuka tulee seuraksi?

35siipee mediumina, ristikkoperunat, jalopenocheddareita ja pari lonkeroo :)

No miksi minulla on vain hapankorppua? Missä minun siivet?!

Haha en voi samaistua tähän, koska en oo varma oonko nähny yhtäkään kokonaan :D Ehkä yhen. Tai ainaki osan siitä, mutta en kyllä tiiä minkä.

Mä olen nähnyt n.20 minuuttia jostain niistä vanhoista teoksista ja puoli tuntia jonkun niiden uuden lopusta. Ei mitään hajua mitä osia ne on ollu, mutta ei kyllä ihan kauheasti kiinnostakaan.

Pikkujouluja, kaverin kihlajaisia ja tuparit siihen päälle :D. Eiköhän siinä riitä tekemistä parille päivälle :rolleyes:.

No luulis pitävän kiireisenä :D

0 katsottu tääläkin. enkä kato

:haart: Ihana asenne. Usein kun tuntuu, että jos ei ole Star Warseja katsonut niin se on heti verrattavissa mummon raiskaamiseen. "Paha ihminen!"

Olis kyllä kamalaa katsoa elokuvia joita moni suosittelee.

Tulin tänne kehottamaan, että jos on tylsää niin menkää googlen etusivulle ja kirjottakaa hakupalkkiin "Do a barrel roll". Se on viihdyttävää.

No miksi minulla on vain hapankorppua? Missä minun siivet?!
Heitä paita pois. Selästähän ne löytyy, my Dark Guardian Angel.... ;)

Mä olen nähnyt n.20 minuuttia jostain niistä vanhoista teoksista ja puoli tuntia jonkun niiden uuden lopusta. Ei mitään hajua mitä osia ne on ollu, mutta ei kyllä ihan kauheasti kiinnostakaan.

:haart: Ihana asenne. Usein kun tuntuu, että jos ei ole Star Warseja katsonut niin se on heti verrattavissa mummon raiskaamiseen. "Paha ihminen!"

:D

Pikkutyttönä kun mokomat nähny, niin helposti oli vietävissä.
Nyt erään toisen naispuolisen fanin inspiroimana oon alkanut harkitsemaan, että hankin itselleni ihan oikean Femtrooper-armorin. :D Oisin siinä tapauksessa toinen Femtrooper Pohjoismaissa, frendi on tällä hetkellä ainoa.

Olis kyllä kamalaa katsoa elokuvia joita moni suosittelee.

Tulin tänne kehottamaan, että jos on tylsää niin menkää googlen etusivulle ja kirjottakaa hakupalkkiin "Do a barrel roll". Se on viihdyttävää.

Tässähän meneekin loppuilta rattoisasti nyt!

Kyllä toi Star Wars taitaa melko kälynen olla kun vähän youtubesta katoin muistin virkistämiseksi vanhemmista ja uudemmista kohtauksia :D

Back
Ylös Bottom