Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Torstaita turrikat :) Sitä ois nyt ruhtinaalliset 2 vapaata, mitähän kaikkee sitä keksis :D Aattelin tässä aamun aikaan et josko rupeis presidentiks, mut sit mä tajusin et en mä jaksais siivota sitä työsuhdekämppää ku se on niin hemmetin iso. Pakko oli passata tämä idean vaikka ihan mukava palkankorotus on tuohonkin virkaan tulossa.

Torstaita turrikat :) Sitä ois nyt ruhtinaalliset 2 vapaata, mitähän kaikkee sitä keksis :D Aattelin tässä aamun aikaan et josko rupeis presidentiks, mut sit mä tajusin et en mä jaksais siivota sitä työsuhdekämppää ku se on niin hemmetin iso.

Sitä vartenhan se mies on.

Eli vetoavasti ilmaista asia, että täällä siivoaa kotona alaston mies joka torstai olit sinä paikalla tai et :D

Esimerkiksi, saattaisi toimia. Tai sitten vastaukseksi tulisi, että täällä kokkaa alaston nainen kolmesti päivässä, olit paikalla tai et.

Päivää!

Odotan sitä päivää, kun Metallica siirtyy dubsteppiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Judohemmo on saanut mut syvästi miettimään, pitäisikö sitä jatkaa taas judoharrastelua.. veri vetäis tatamille.

Mulle olis ainakin ihan sama vaikka meillä kävis joka torstai bb-Niko alasti siivoomassa, kunhan siivois.

Meillä kanssa,jos saa ruoskia :evil:

Lähikaupassa oli avajaiset remontin ja laajennuksen jälkeen. Sain sieltä ruusun ja vein sen äiskälle työpaikalle. Kohta sitten parturiin.

Hyvä reeni ja hyvää ruokaa. Kaiken lisäksi huominen ja maanantai töistä vapaata, kyllä se elämä (melkein) hymyilee :).

Hyvä reeni ja hyvää ruokaa. Kaiken lisäksi huominen ja maanantai töistä vapaata, kyllä se elämä (melkein) hymyilee :).

Mitä m0sse aikoi pitkänä viikonloppuna puuhailla? :)

Mä nappasin päikkärit ja käsi puutui taas. Hyvä herätessä huomata, että oikeassa kädessä tuntuis olevan ehkä kolme sormea, kun kaikki muu on puutunut. Kunnossa on! Or not. Salille sitten seuraavaksi, aimitenkiva!

Back
Ylös Bottom