Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, flunssa pahus tai mikälie herättää. Juon tässä mukin kuumaa mustaherukkamehuu, yrittäis nukkua vähä ja sit lähtiskin taas herttoniemeen ahertamaan...

Tänään on varmasti hieno päivä. Kaksi kahvakuulaa odottamassa postissa ja 8h unta alla. Työpaikalla varmasti odottaa ylennys ja toisella työpaikalla palkankorotus. Töihin kävellessä vastaan tulee kauniita naisia jotka hymyilevät ja vilkuttelevat minulle. Ilatasanomissa uutisoidaan mopoautojen kriminalisoinnista.

Huomenta.

Samperin kaivinkone aloitti työskentelyn varttia vaille seitsemän mun ikkunan alla ja mulla oli kello soimassa seitsemältä. :jahas: Vähän jäi ketuttamaan moinen, mutta ei sille voi mitään. Nyt tietää ainakin monenko aikaan tällä viikolla herätään joka aamu.

No toi henkilökohtainen "kerro mikä mun kroppaa nyt vaivaa" -avustaja epäilee hermopinnettä. Katsellaan. Juilii siis tuossa forkun alueella. Vihloo ja tulee paineen tuntu. Se säteilee pikkurilliin ja pikkaisen nimettömäänkin joko vihlaisuina, ihme kipuaaltoina, turtumisena jne.

Taas ihan sama vaiva täällä. Vasen käsi kyseessä. Itse itseäni Googlen avulla diagnoisoiden, tämän hetken epäilyt kaiken pahan taustalla olevasta syystä kohdistuvat lantioon: http://www.kuntonetti.org/index.php?sivu=11

Peilistä katsoen tuota lantion eteenpäin kallistumista ainakin löytyy täältä, joten yritän tehdä noita harjotteita nyt jonkin aikaa.

Pirulauta että olen jumissa! Muutenkin niin pihalla oleva olo, ettei gradun kirjoittamisesta meinaa taaskaan tulla mitään. Pitäisi varmaan ruveta käyttämään piristeitä.

Hitto, kun pukkaa väsyä. Treeneihin pitäs tänään vielä kömpiä.

Back
Ylös Bottom