Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teistä kumpikaan, mitään miestä tarvii. Ryhdytte vaan lepsoiks, ni hommat ratkee sen siliän tien ;)

Heräsin 1min ennen herätyskelloa, justiin kun pääsin huoneesta pois niin rupes piippaan. Kerranki näin, yleensä tuntuu että herätyskello ei oo soinu ollenkaa :D

Heräsin sitten puol yheksältä vaikka katsoin kellon olevan puol kymmenen. :(

EIIIIIII!!!!! Voi perseen perseen perse! Rahat kohtuullisen tiukassa ja ruoat suunniteltuna, ajattelin jopa hemmotella itseäni ja paistaa lättyjä kun on kuitenkin kaikkia aineksia. Menin keittiöön ja ei voi jumankauta olla totta, että olen unohtanu maitopurkin pöydälle! Ei sitten tehdä makaronilaatikkoa eikä lättyjä. Istun tässä enkä suostu tekemään siitä jauhelihasta sitten mitään muutakaan, koska se on ainoa oikea ratkaisu.

Kauankos se maito on pöydällä ollut. Siitä lämmenneestä maidostahan nimenomaan pystyy tekeen ruokaa jos ei ole vielä pilaantunut :) Meitsi ainakin yön yli lämmenneestä maidosta on ihan onnistuneesti tehnyt ruokaa..

Istun tässä enkä suostu tekemään siitä jauhelihasta sitten mitään muutakaan, koska se on ainoa oikea ratkaisu.
Olen monta kertaa epäillyt sua mieheksi, mutta kyllä sun on sittenkin pakko olla nainen, koska tuollaisen päätöksen voi tehdä vain oikea nainen :D

Ja vaikkei tuota voi juoda, niin kyllä sen makaronilaatikkoon pitäis vielä mennä.

Kauankos se maito on pöydällä ollut. Siitä lämmenneestä maidostahan nimenomaan pystyy tekeen ruokaa jos ei ole vielä pilaantunut :) Meitsi ainakin yön yli lämmenneestä maidosta on ihan onnistuneesti tehnyt ruokaa..

Onko näin..? Hmm.. yritän nyt miettiä mihin aikaan tein illalla protskupirtelön... hmm. Ehkä se oli kahdeksan-yhdeksän aikaan? En tiiä.

dammann: Niin, mutta silti unohdin sen pöydälle, mikä on kovin miesmäistä, koska nainen laittaa aina kaiken takaisin paikalleen heti käytön jälkeen. Right? :rolleyes: No ehkä mä sitten kokeilen sen makaronilaatikon ja letut.

Onko näin..? Hmm.. yritän nyt miettiä mihin aikaan tein illalla protskupirtelön... hmm. Ehkä se oli kahdeksan-yhdeksän aikaan? En tiiä.
Bakteereja on sitten niin paljon etten joisi. Mutta eivät ole vielä pilanneet maitoa, joten itse tekisin tuosta välittömästi ruokaa, ennen kuin pilaavat maidon.

Niin, mutta silti unohdin sen pöydälle, mikä on kovin miesmäistä, koska nainen laittaa aina kaiken takaisin paikalleen heti käytön jälkeen. Right? :rolleyes: No ehkä mä sitten kokeilen sen makaronilaatikon ja letut.
Minä pistän tavarat paikoilleen käytön jälkeen, naiset eivät.

Back
Ylös Bottom