Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah, kuvaajan pitäis olla Nosturissa kuvaamassa bändejä lavalla, mutta tuolla se tsättää Feisbuukissa koko ajan. Jo on perkele. :D

Ens vuoden ennätystehdas kutsuu. Kovaa reeniä, mutta tuo toimenpide on kyllä melkein suoritettava yksin, ei onnistu muuten..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oih ja Awww :) Tiedän tunteen ja se on ihana :haart:

Jaahas, siinä meni mun saunailta :( Enhän minä voi sinne tulla jos teillä on jotain sänkytouhuja alasti hyppimään. Menee teidän pulla ja kahvit väärään kurkkuun :D

Kyl mää sun kanssas mieluummin saunon, muruseni :)

Ja jos Tepe tulee kuokkimaan ni pistetään se Urtsin kaa saunomaan :D

Joo! Ukot keskenään ja akat keskenään. Saavat ukot siellä purkaa tuntojaan siellä toisilleen.

Luulen että melkoista sielujen sympatiaa kokisivat herrat keskenään saunoessa :)

Urtsin kanssa voidaan viettää miestenvuoro ja silitellä toisiamme lauteilla ;) Saatte te akat viettää herkkää aikaa keskenänne :) Emäntä laittaa sumpit tulemaan ja varautuu syöttämään meille sitä pullaa..

Urtsin kanssa voidaan viettää miestenvuoro ja silitellä toisiamme lauteilla ;) Saatte te akat viettää herkkää aikaa keskenänne :) Emäntä laittaa sumpit tulemaan ja varautuu syöttämään meille sitä pullaa..

Urtsia ei saa silitellä saunassa, se suuttuu verisesti. Etkä sitte kastele sitä! Eiku... millon susta Tepe tietää, että sä oot tosissas? :D

Urtsia ei saa silitellä saunassa, se suuttuu verisesti. Etkä sitte kastele sitä! Eiku... millon susta Tepe tietää, että sä oot tosissas? :D

Ei saa silittää, ei kastella... jo on herkkiä miehiä siellä teillä päin. Kyllä kai mä olen tosissani, jos otan oman sängyn mukaan ja tulen saunomaan :D Sitäpaitsi, Urtsille voin avautua ja kertoa unelmistani, koska Urtsi ymmärtää ja osaa kuunnella toisin kun te naiset ;)

Ei saa silittää, ei kastella... jo on herkkiä miehiä siellä teillä päin. Kyllä kai mä olen tosissani, jos otan oman sängyn mukaan ja tulen saunomaan :D Sitäpaitsi, Urtsille voin avautua ja kertoa unelmistani, koska Urtsi ymmärtää ja osaa kuunnella toisin kun te naiset ;)

Urtsi on kuitenkin aika herkkä mies, tunteellinen ja kaikkee. Hyvä se on kuuntelemaan, Mamma suosittelee :haart: Harva vieras on aiemmin sänkyä ottanu mukaan tullessaan saunomaan... :D

Kaira varmaan sitten ilmoo osotteen :D Ja mitä tuohon kuuntelemiseen tulee niin luulin, että olen aika hyvä siinä mutta en tiedä enää mihinkä määrään te miehet olette tyytyväisiä :rolleyes:

Urtsi on kuitenkin aika herkkä mies, tunteellinen ja kaikkee. Hyvä se on kuuntelemaan, Mamma suosittelee :haart: Harva vieras on aiemmin sänkyä ottanu mukaan tullessaan saunomaan... :D

Varmasti huippu jätkä! Pitää kato varautua ihan senkin takia, jos pistätte yöksi ulkoruokintaan, niin on ainakin sängy mukana missä nukkua ulkona ;)

Kaira varmaan sitten ilmoo osotteen :D Ja mitä tuohon kuuntelemiseen tulee niin luulin, että olen aika hyvä siinä mutta en tiedä enää mihinkä määrään te miehet olette tyytyväisiä :rolleyes:

Sä oletkin poikkeustapaus, sä osaat kuunnella ja sua voi kuunnella loputtomiin kyllästymättä.

Back
Ylös Bottom