Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs Xairalla on Kelaa vastaan :) ?

Kaira ei jaksaisi selvitellä nyt yhtään mitään, Kaira haluais vain opiskella nyt nää viimeisetkin jutut. Periaatteessa pisteitä on kertynyt liian vähän, jonka takia selvityksen joudun tekemään, mutta silti valmistuminen on edessä keväällä johon mennessä kaikki tarvittavat pisteet tulevat olemaan kasassa. Mutta selvitellään nyt sitten.

edit. Multahan on nyt siis jäänyt mm. viime kesältä saamatta opintopisteitä kun mun tenttipaperit on hukattu, eikä kukaan ole valmis myöntämään mitään, eikä varsinkaan antamaan mulle pisteitä.

Kenellä ei olisi jotain Kelaa vastaan? Toistaitoisten byrokraattien suojatyöpaikka, pitäisi koko paska hajottaa. Tosin sama pätee suureen osaan ihanista virastoistamme.
Toisaalta sitten tulisi lisää työttömiä ja kuka sitten kaikille työttömille lähettelisi karenssi kirjeitä? :lol2:

Moi söpöliinit.

Ajattelin syödä makaroonilaatikkoa, ja katsoa x-filessiä.

Hai!

Alkoi tehdäkkin mieli makaroonilaatikkoa.

493b1f18e29669422e9f7a7138ba23fd.jpg

Vaikka itse sanonkin, niin tuo miun tekemä makaroonilaatikko hipoo täydellisyyttä. Ehkä tässä joutuu jopa oman ravintolan jossain vaiheessa laittamaan pystyyn!

Huomenta !

Treeni kivut sen ku pahenee :D ... Illalla otan selkään.

PS: Työpaikalla on yks aika kuuma MILF. Se vois antaa mulle piiskaa. Olen ollut tuhma.

Huomenta!

Nukuin pommiin ja missasin englanninkokeen. Hyvin mä vedän.

Ystäväni on vaivutettu koomaan maailman toisella puolella, eikä kukaan tiedä mitään.

Tänään on sentään tutor koulutus ja sali.

Back
Ylös Bottom