Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä tuli mieleen että pitäisi itsekkin lähteä koe makaamaan sänkyjä liikkeisiin. Vanha sänky lahjoitetaan hyötykäyttöön veloituksetta.

Mä olen erikoistunut toisten vanhoihin sänkyihin, tuokin reppana on saatu aikanaan opiskelukaverilta kun muutti avovaimonsa kanssa yhteen niin hankkivat paremman ratkaisun.

Ja muuten, Kairalle ISO kiitos korjaus-, oikoluku- ja käännösavusta sen enkun kanssa silloin pari viikkoa sitten. Saatiin ne tänään takaisin ja käännöslauseista paljon postiviista palautetta ja muutenkin hyvä numero. Seuraavan kerran ko liikun siellä päin voin toimittaa palkintosi, joten nyt vain kertomaan toiveita, vielä voi vaikuttaa :)

Voi että, olipa mukava juttu :) Rupesin miettii jälkikäteen niitä lauseita että mitähän mä oon sulle neuvonu mut jospa ne on menny edes sinne päin :D Mulle kelpaa kaikenlaiset jutut, ihan namusista alkaen. Geisha on aika pop :)

Tuli otettua 1.5h päikkärit :)

Päivä töitä pulkassa ja nyt nauttimaan illasta :) Uusi sänky ois kyllä mahtava. Olen jo melkein päättänyt minkä kotiutan alkuvuodesta makuuhuoneeseeni :)

Voi että, olipa mukava juttu :) Rupesin miettii jälkikäteen niitä lauseita että mitähän mä oon sulle neuvonu mut jospa ne on menny edes sinne päin :D Mulle kelpaa kaikenlaiset jutut, ihan namusista alkaen. Geisha on aika pop :)

Oli ne ihan tarpeeksi sinnepäin ainakin, hyvin tollain puolenyön aikoihin nopeasti heitttynä ja muutenkin (: Pistän tämän tiedn muistiin. En voi ostaa niitä ainakaan valmiiksi säisin ne muuten itse. Geishat siis. omsnoms. Onneksi niitä nyt ainakin löytyy kaikkialta ja kaiken aikaa.

Nyt jos olisi muutama tonni ylimääräistä istuskelemassa jossakin niin olisin lentokoneessa kohti Uutta-Seelantia. Hemmetti. Paljonkohan kukkien lähettäminen sinne maksaa.. interfloran sivuille mars.

Back
Ylös Bottom