Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tuli mieleen että pitäisi itsekkin lähteä koe makaamaan sänkyjä liikkeisiin. Vanha sänky lahjoitetaan hyötykäyttöön veloituksetta.
Ja muuten, Kairalle ISO kiitos korjaus-, oikoluku- ja käännösavusta sen enkun kanssa silloin pari viikkoa sitten. Saatiin ne tänään takaisin ja käännöslauseista paljon postiviista palautetta ja muutenkin hyvä numero. Seuraavan kerran ko liikun siellä päin voin toimittaa palkintosi, joten nyt vain kertomaan toiveita, vielä voi vaikuttaa![]()
Rupesin miettii jälkikäteen niitä lauseita että mitähän mä oon sulle neuvonu mut jospa ne on menny edes sinne päin :D Mulle kelpaa kaikenlaiset jutut, ihan namusista alkaen. Geisha on aika pop 
Olen jo melkein päättänyt minkä kotiutan alkuvuodesta makuuhuoneeseeni![]()

Sellaisen pienen ja karvaisen?Mä oon jo melkein päättäny kenet kotiutan alkuvuodesta makuuhuoneeseeni![]()
Sellaisen pienen ja karvaisen?
Voi että, olipa mukava juttuRupesin miettii jälkikäteen niitä lauseita että mitähän mä oon sulle neuvonu mut jospa ne on menny edes sinne päin :D Mulle kelpaa kaikenlaiset jutut, ihan namusista alkaen. Geisha on aika pop
![]()
Päivä töitä pulkassa ja nyt nauttimaan illastaUusi sänky ois kyllä mahtava. Olen jo melkein päättänyt minkä kotiutan alkuvuodesta makuuhuoneeseeni
![]()
Olen jo melkein päättänyt, eli lukkoon en ole sitä lyönytMinkäs sängyn Bicho on suunnitellu makkariinsa kotiuttavansa?

Olen jo melkein päättänyt, eli lukkoon en ole sitä lyönyt![]()

En usko että tänne tulen mainostamaan millaisen sängyn itselleni hommaan, mutta joo, kyllä se aika selkee se visio onMielessäsi jo tiedät minkä otat, mutta pidät vielä ittees ja pakkislaisia jännityksessä![]()