Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yötä!

Olen vieläkin ihan hereilllä iltavuoron jäljiltä. Aamusta pitäisi toisen kerran elämässä mennä kokeilemaan joogaa. Tiedän masentuvani, koska tämä mimmi ei veny.

Hyvää yötä!

Olen vieläkin ihan hereilllä iltavuoron jäljiltä. Aamusta pitäisi toisen kerran elämässä mennä kokeilemaan joogaa. Tiedän masentuvani, koska tämä mimmi ei veny.
Mä oon monta kertaa halunnut käydä kokeilemassa joogaa, mutta en ole sitä ensimmäistäkään kertaa mennyt koska en halua tuntea olevani rautakanki :D

Mä oon monta kertaa halunnut käydä kokeilemassa joogaa, mutta en ole sitä ensimmäistäkään kertaa mennyt koska en halua tuntea olevani rautakanki :D

Ah, se on varsin masentavaa! Sain siitä ainakin viimeksi kuitenkin buustin venytellä enemmän. Tää kesti jonkun viikon, mutta ajattele jos kävisin joogassa useammin! Eikö se meinaisi sitä että venyttelisin useammin ja sit en oliskaan enään rautakanki! Uskon unelmiini.. Oli muuten jännä sekin, että lihaket oli tosi kipeitä edellisen päivän reenistä kun menin ja sen jälkeen lihakset tuntu melkein uusilta. Muistan ihmetelleeni tätä. Mut onhan se aika hidastemposta..

Pääsitkö muuten lenkille?

En kerro.

suit yourself (:
En minä sitten kerinnyt, mutta kämppä loistaa puhtauttaan :) Huomenna sitten pakko käydä kymppi heittämässä.

Puhtaus on puoliruokaa! Jos et huomenna kerkeä lenkille, ni tän kämpän vois tulla siivoamaan loppuun :rolleyes:

Kyllä saat lapseni. Vaimon kanssa pidämme sinusta huolta, kunnes aikasi lähteä pesästä koittaa.

Ihanaa! Olette jaloja! Voin sitten vanhoilla päivillänne tehdä vastapalveluksen ja pitää huolen siitä ettei teitä teipata sänkyihin tai pakkosyötetä vanhainkodissa niinkuin on joskus lehdissä huhuttu, jotta saatte vanheta rauhassa ja huoleta.

Taidan valita lenkin :D

Jos huomenna tekee tiukkaa lähteä lenkille, niin tässähän onkin sulle oiva motivaatio ajatus!

Miten se kello on noin paljon?! Munhan pitää parin tunnin päästä lähteä viemään avaimia töihin.. Jospa koittaisin vääntäytyä nukkumaan..

Jos huomenna tekee tiukkaa lähteä lenkille, niin tässähän onkin sulle oiva motivaatio ajatus!

Miten se kello on noin paljon?! Munhan pitää parin tunnin päästä lähteä viemään avaimia töihin.. Jospa koittaisin vääntäytyä nukkumaan..
Kyllä se vähän antaa potkua lenkille :) Menehän unille että kerkiät muutaman tunnin nukkuakkin. Hyvää yötä!

Back
Ylös Bottom