Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä diggaan Sahaaja sun avatarista.
Mä oon monta kertaa halunnut käydä kokeilemassa joogaa, mutta en ole sitä ensimmäistäkään kertaa mennyt koska en halua tuntea olevani rautakanki :DHyvää yötä!
Olen vieläkin ihan hereilllä iltavuoron jäljiltä. Aamusta pitäisi toisen kerran elämässä mennä kokeilemaan joogaa. Tiedän masentuvani, koska tämä mimmi ei veny.
Mä oon monta kertaa halunnut käydä kokeilemassa joogaa, mutta en ole sitä ensimmäistäkään kertaa mennyt koska en halua tuntea olevani rautakanki :D
Hyvää yötä vaimo ja lapsukaiset!
Huomenna teen temput, jos teen.
Mitä meinasit temppuilla?
En minä sitten kerinnyt, mutta kämppä loistaa puhtauttaanPääsitkö muuten lenkille?
Huomenna sitten pakko käydä kymppi heittämässä.Hyvää yötä rakas aviomieheni :DHyvää yötä vaimo ja lapsukaiset!
Vähän repesin :lol2: Öitä sinnekkinJa Selänne-Bicho!

Saanko nyt sitten kuulua lapsukaisiin, vai joudunko potemaan identiteettikriisiä?
En kerro.
En minä sitten kerinnyt, mutta kämppä loistaa puhtauttaanHuomenna sitten pakko käydä kymppi heittämässä.

Kyllä saat lapseni. Vaimon kanssa pidämme sinusta huolta, kunnes aikasi lähteä pesästä koittaa.
Taidan valita lenkin :DPuhtaus on puoliruokaa! Jos et huomenna kerkeä lenkille, ni tän kämpän vois tulla siivoamaan loppuun![]()
Taidan valita lenkin :D
Kyllä se vähän antaa potkua lenkilleJos huomenna tekee tiukkaa lähteä lenkille, niin tässähän onkin sulle oiva motivaatio ajatus!
Miten se kello on noin paljon?! Munhan pitää parin tunnin päästä lähteä viemään avaimia töihin.. Jospa koittaisin vääntäytyä nukkumaan..
Menehän unille että kerkiät muutaman tunnin nukkuakkin. Hyvää yötä!