Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äijät on kyllä klikannu ihan homoa vauhtia tota :o Yhessä kysymyksessä piti ottaa oljenkorsi, mutta muuten ei montaa sekunnin kymmenystä kestäny.. ja vain viidenneksi :jahas: Noh, heti ekalla loppuun asti että täytynee lopettaa tähän..:D

Jos käyttää skippaa-jutun niin ei tuu pisteitä ollenkaan. Hakkasin tota jonkun 10minuuttia, niin ei tarvinnut lukea kysymyksiä ollenkaan kun muisti vastauksista jo :D

Se on taas ilta firmalla, joten vaimo(t) vois tuoda sitä mustikkapiirakkaa tännekkin päin. Ja hyvää musaa pitää illassa olla notta jaksaa.
Montakos vaimoa toimitusjohtajalla on? :D

Huh huh mikä päivä oli duunissa, oli ihan pakko ottaa parin tunnin päikkärit. Näillä kauneusunilla musta tulee vielä prinsessa :) Miksikä T-Byrd meinaa pukeutua?

Meinasitko olla Vilkas, Unelias, Nuhanenä vaiko peräti Jörö?

Mulla on t-paita jossa selässä on Jörön kuva ja edessä lukee I'm grumpy. :D Löysin jenkeistä jostain ale-laarista, pari taalaa maksoi ja ihastuin oitis.

Ei mut Liisaa ajattelin...

Huh huh mikä päivä oli duunissa, oli ihan pakko ottaa parin tunnin päikkärit. Näillä kauneusunilla musta tulee vielä prinsessa :) Miksikä T-Byrd meinaa pukeutua?

Oo sä Ruusunen, tai Lumikki ja mä oon Liisa (vaikka en olekaan londi). :)

Vain yksi vaimo, mutta jos vaimoa ei kiinnosta aina tuoda miehelleen piirakkaa töihin, niin pitää varmaan miettiä jotain varaleipuria, joka pitää sitten mut ja virallisen vaimon kiinni makeassa elämässä :D
Missäs sun vaimo on ku kehtaa sut jättää ilman makeita herkkuja painamaan duunia. Hävytöntä. Sun pitäis kyllä ottaa mut vaimokses ni oisin tos kakkua tehdessä touhunnut sulle piirakan :D

Missäs sun vaimo on ku kehtaa sut jättää ilman makeita herkkuja painamaan duunia. Hävytöntä. Sun pitäis kyllä ottaa mut vaimokses ni oisin tos kakkua tehdessä touhunnut sulle piirakan :D

Missä lie taas viilettää? Erittäin houkutteleva tarjous, mutta koemaistetaan se sun piirakka nyt kuitenkin ensin, ennen kuin alan kosimaan :)

Missä lie taas viilettää? Erittäin houkutteleva tarjous, mutta koemaistetaan se sun piirakka nyt kuitenkin ensin, ennen kuin alan kosimaan :)
Holtiton akka :D Vinkkinä sulle, että en ole niitä naisia, jotka odottaa tekevänsä kaiken miehen eteen vaan vaadin myös jotain näyttöä sieltä miehenkin puolelta. Riittääköhän sulla rahkeet mielyttää mua?

Holtiton akka :D Vinkkinä sulle, että en ole niitä naisia, jotka odottaa tekevänsä kaiken miehen eteen vaan vaadin myös jotain näyttöä sieltä miehenkin puolelta. Riittääköhän sulla rahkeet mielyttää mua?

Ensin ollaan hymyissä suin kantamassa piirakkaa töihin ja naimisiin pyytämässä ja sitten kohta aletaan esittää omia vaatimuksiaan, tyypillistä naisten käytöstä :D Jos ne rahkeet liittyy villasukkien kutomistaitoihin niin sitten ei varmaan riitä, muuten tuskin on mitään hätää.

Tepe ja Bicho. GET A ROOM!! ....again.. :jahas:

Tulihan vihdoin käytyä tekemässä se jalkatreeni! Vois käydä suihkussa tässä välissä.

Back
Ylös Bottom