Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei vittu piti kukkuu hereillä ku piti venaa, että sisko tuo avaimet... No, onneks sentää täl viikol tytön kans ulos (=

Mä oonkin sopivasti siinä matkan varrella, joten voit tuoda mullekin palasen samalla kun käydään Ikeassa hiplaamassa mulle uusia verhoja.
Eihän mun tarvi enää reissuja suunnitella itse ollenkaan ku te olette niin reiluja, että suunnittelette ohjelmiston täyteen :) Ikeaan pitäis kyllä päästä hakemaan ainakin lautasliinoja.

Hyvää tiistai aamua kaikille. Kirpsakka keli oli aamulenkki heittää, mut onneks pääsee kohta töihin lämpöisiin sisätiloihin.

Iltaa - sitä vois alkaa taputtelemaan kohta tän 4 yönputken ja kävästä kotona viettämässä vapaapäivän... sitte tulla tekemään pariyövuoroa lisää... Good Times

ja Kuolleiden Paraati lähtee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Miten selviän tästä väsymyksestä..

Mä oonkin sopivasti siinä matkan varrella, joten voit tuoda mullekin palasen samalla kun käydään Ikeassa hiplaamassa mulle uusia verhoja.

Oon viikon aikana käynyt ikeassa 3krt, voin lähtee matkaoppaaks sulle. Otan vielä vaikka pojan mukaan, niin voidaan esittää ihanaa homopariskuntaa.

Toivokaamme pikaista paranemista Tepen polvelle, että miesparka pääsee taas astumaan.

Piti tulostaa jääkaapin oveen tämmönen motivaatiokuva:

katso liitettä 71754

Lähtee päivä paremmin käyntiin kun näkee heti herättyään tuon.

Kova hinku ois jo astumaan kunnolla ;). Hyvä motivaatiokuva, tuollainen tulee vielä omaan talliinkin tässä joku päivä.

Tepe, annahan sille polvelle lepoa ja mättöä. :)

Kiitos byrdi, annettu eilen kunnolla kumpaakin.

Tepellä ollu rankka päivä mettällä. Kaikkea sekin kerkee harrastamaan :D Onnea kortista!

Vähän normaalia tiukempi päivä oli. Vähän ehtii harrastamaan, mutta sekin sitten täysillä :) Kiittää!

Hikistä tiistaita kaikille, hyväilkää ja rakastelkaa toisianne.

Nyt oli kyllä niin outo yö nukkumisen kantilta. Väsytti aivan jumalattomasti kun menin nukkumaan ja sainkin heti unta. Mutta sitten aloin havahtumaan vähän siihen, että mun kolmosduunin hommat alkoi ilmestymään mun silmien eteen jatkuvasti. Olin unen ja valveen keskellä, enkä tiennyt tarkalleen mitä tapahtui. Nousinkin ylös muutamaan otteeseen ja käväisin välillä vessassa, sitten kulautin vähän vettä kitusiini ja painuin takas vuoteeseen. Sama homma jatkui taas joka kerta. Silti tuntuu, että ei tässä ehkä kovin väsynyttä naista olla, mutta saas nähä kun päivä etenee... Friikkiä.

Oon viikon aikana käynyt ikeassa 3krt, voin lähtee matkaoppaaks sulle. Otan vielä vaikka pojan mukaan, niin voidaan esittää ihanaa homopariskuntaa.
Jaa, Judohemmo saattaisi kyllä tulla mustasukkaiseksi. Mutta otetaan harkintaan. Eli nyt pitää vain päättää, että katselenko mieluummin sinun vai Bichon takapuolta edelläni keikkumassa opastamassa pitkin Ikean salattuja sokkeloita...

Joudun jo turvautumaan bussiin Ikea-reissuilla, koska terve kuolemanpelko pakotti lopettamaan moottoripyöräkauden, kun tiet on olleet jäässä. En ajatellut viime vuoden tapaan ajaa viimeistä lenkkiä pysyvän lumen tultua raesateessa. Meinasi jäädä kokonaan viimeiseksi lenkiksi.

Hyvää huomenta! :) Aamupirtelöä nassuun (hähää, Vilu, ei jääny siihen kolmeen aamuun!) ja siitä pikkuhiljaa koululle äseltämään. Tämän viikon teema ois rästiin jääneiden töiden palautus ja pisteiden saanti niistä.

Back
Ylös Bottom