Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Levolla ei oo mitään merkitystä tän kanssa, jos on samoja vikoja kuin ennenkin. Tällaisella sotanorsulla on noita sotavammoja... sI-nivel sijaitsee selän ristiluun ja lantion suoliluun välissä. Kipu tulee lähinnä eteenpäin kumartuessa (töissä tätä liikettä tulee tehtyä käytännössä kahdeksan tuntia lähes jatkuvasti) ja varsinkin syvemmälle kumartuminen (esim. laatikon nostaminen lattialta) aiheuttaa sen, että oikean pakaran yläosaan tulee kiputila, joka muistuttaa sitä kuin joku tökkäisi sukkapuikolla. Sen seurauksena oikea jalka lahoaa alta.

:( Ookko lääkäriaikaa saanut tuohon jo? Vittumaista kun jalka vaan pettää alta, omalla kohdalla tosin homma johtui polvesta jonka sai huomattavasti helpommin kuntoon kuin reistailevan selän. Toivottavasti ei oo mitään pahemmin hajalla! :thumbs:

:( Ookko lääkäriaikaa saanut tuohon jo? Vittumaista kun jalka vaan pettää alta, omalla kohdalla tosin homma johtui polvesta jonka sai huomattavasti helpommin kuntoon kuin reistailevan selän. Toivottavasti ei oo mitään pahemmin hajalla! :thumbs:

Viimeksi kävin YTHS:llä ja sieltä sain Arcoxia 120mg, joilla sain kyllä pöntön ihan sekaisin :D Lähti ne kivutkin tosin, joten win-win! Mut sinänsä tuota ongelmaa se ei poista. Pohdin myös lihaskireyden aiheuttamaa fibaa. En oikein tiiä. Huomenna vapaapäivä, katotaan rauhottuuko meno.

Viimeksi kävin YTHS:llä ja sieltä sain Arcoxia 120mg, joilla sain kyllä pöntön ihan sekaisin :D Lähti ne kivutkin tosin, joten win-win! Mut sinänsä tuota ongelmaa se ei poista. Pohdin myös lihaskireyden aiheuttamaa fibaa. En oikein tiiä. Huomenna vapaapäivä, katotaan rauhottuuko meno.

Mikset mennyt YTHS:n Marko Hännisen (fysioterapeutti) puheille? Siinä on mies paikallaan.. kävin sen ohjaaman alaselkäryhmän.

Itsellä ollut saman kaltainen kipu mitä selitit, eilen taas vähän takakierrepotkujen jälkeen vaivas mut jumpalla meni ohitse.

Jos SI-nivelessä ois vikaa niin et varmaan kävelis ollenkaan, toi on varmaan se pikkuhermo jota pistelee.

Miten muuten arcoxialla menee pönttö sekaisin? Itsellä on niitä kans ja se on pelkkä tulehduskipulääke, kuten buranakin.

Miulla on tuota Arcoxiaa parikin pakettia, se kun on pääasiassa kihdin hoitoon :D Meinaatko pöntöllä mahaa vai kaikukoppaa? Mie meinaan näin ainakin mielenkiintoisia valveunia!

Mikset mennyt YTHS:n Marko Hännisen (fysioterapeutti) puheille? Siinä on mies paikallaan.. kävin sen ohjaaman alaselkäryhmän.

Itsellä ollut saman kaltainen kipu mitä selitit, eilen taas vähän takakierrepotkujen jälkeen vaivas mut jumpalla meni ohitse.

Jos SI-nivelessä ois vikaa niin et varmaan kävelis ollenkaan, toi on varmaan se pikkuhermo jota pistelee.

Miten muuten arcoxialla menee pönttö sekaisin? Itsellä on niitä kans ja se on pelkkä tulehduskipulääke, kuten buranakin.

En mennyt, koska minua tohtoroinut lääkäri ei ollut sitä mieltä, että minua pitäisi minnekääm fyssarille päästää vaikka sitä ensin ehdotin. Arcoxia (joita on 60, 90 ja 120mg, isälläni on 60, mulla 120) aiheutti mulla muutaman ensimmäisen kerran sellaista, että luulin nukkuneeni, mutta olinkin ollut hereillä ja mm. sujuvasti tekstiviestitse höpötellyt kaverin kanssa apinoista... Tuon noin kolmen kerran jälkeen ei Arcoxiakaan mulla aiheuttanut enää mitään. Kipu lähti.

Panda, niin kaikukoppa siis juu :)

En mennyt, koska minua tohtoroinut lääkäri ei ollut sitä mieltä, että minua pitäisi minnekääm fyssarille päästää vaikka sitä ensin ehdotin. Arcoxia (joita on 60, 90 ja 120mg, isälläni on 60, mulla 120) aiheutti mulla muutaman ensimmäisen kerran sellaista, että luulin nukkuneeni, mutta olinkin ollut hereillä ja mm. sujuvasti tekstiviestitse höpötellyt kaverin kanssa apinoista... Tuon noin kolmen kerran jälkeen ei Arcoxiakaan mulla aiheuttanut enää mitään. Kipu lähti.

Panda, niin kaikukoppa siis juu :)

Mie vedin monologia työtuolini kanssa keskellä yötä. Aamulla oli vähän tärähtänyt olo, kun tajusi ja muisti puhuneensa yöllä jotain jonkun kanssa, mutta asunnossa ei ollut kyllä ketään muita paikalla :D

Levolla ei oo mitään merkitystä tän kanssa, jos on samoja vikoja kuin ennenkin. Tällaisella sotanorsulla on noita sotavammoja... sI-nivel sijaitsee selän ristiluun ja lantion suoliluun välissä. Kipu tulee lähinnä eteenpäin kumartuessa (töissä tätä liikettä tulee tehtyä käytännössä kahdeksan tuntia lähes jatkuvasti) ja varsinkin syvemmälle kumartuminen (esim. laatikon nostaminen lattialta) aiheuttaa sen, että oikean pakaran yläosaan tulee kiputila, joka muistuttaa sitä kuin joku tökkäisi sukkapuikolla. Sen seurauksena oikea jalka lahoaa alta.

Kuulostaa tutulta, tosin paljon lievempänä. Kokeile jäsenkorjaus+hieronta -komboa :)

Onko olemassa hirveempää biisiä kuin se "tuntematon potilas"? Ei ole ihmekkään kun masentaa ja on paha mieli, kun joutuu kuuntelee sen pari kertaa päivässä.

Sai treffikutsun valtakunnan ykkösnaisen luokse :) Vitun polvi ei anna enää kunnolla astua, joten vauhti hidastuu nyt ainakin hetkeksi, FUCK! Tänään ajelen kyllä mäkin kautta himaan ja vedän kunnon paskamätöt ja katon keskeneräisiksi jääneitä tv-sarjoja pois. Kintulle lepoa ja turhia kaloreita siis luvassa.

Mikäs Tepen polvessa?

Vitsi taidan soittaan entiseen työpaikkaan ottaisko ne mut osa-aikaiseksi ton nykysen homman lisäksi. Yhtä hyvin tässä vois jotain lisäduunia tehä sen sijaan kun röhnöttää kotona.

Toivokaamme pikaista paranemista Tepen polvelle, että miesparka pääsee taas astumaan.

Oli tänään vähän nihkeä maanantai, herätys klo 3.30. Ja samaa tiedossa koko loppuviikko.

Piti tulostaa jääkaapin oveen tämmönen motivaatiokuva:

2010-Ducati-1198S-Wallpaper.webp

Lähtee päivä paremmin käyntiin kun näkee heti herättyään tuon.

Ou yeah! :rock: Hommat vaan rullaa eteenpäin mainiosti, voi olla iloinen saavutuksistaan ja siitä että uskaltanut "avata suunsa" kun on ollut tarve. Lisää duuniahan se tietää (ilman palkkaa :D), mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkaudesta musiikkiin. Ehkä joku päivä tästä tulee vielä jotakin isompaa...

Tepe, annahan sille polvelle lepoa ja mättöä. :)

Hiittis, muista syödä hyvin! :rock:

Ja Ephe, kysy ihmeessä jos siltä tuntuu. Parempi kysyä kuin olla kysymättä. :)

Tepellä ollu rankka päivä mettällä. Kaikkea sekin kerkee harrastamaan :D Onnea kortista!

En kyllä tiedä onko musta puhelinhommiin kuitenkaan. Jotain muuta lisätyötä ois kyl saatava mut en tiedä yhtään notta mitä :confused:

Hyvää alkuiltaa!

Mulla on loppuilta vailla suunnitelmia. Mitä tällä vapaa-ajalla kuuluu tehdä?! Tämähän on stressaavampaa kuin kiire. Hmph.

Sokerihumala -> masu kipeä :( Ehkä iltakahvi rauhottaa. Lisäks oon tainnut saada jonkun kirouksen päälleni. Damn! Ihmisillä huvit ja eläimillä toisenlaiset.

Back
Ylös Bottom