hola! en keksiny muutakaa tekemistä ni alotin epsanian opiskelun... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huomenta! herätty about tunti sitten, äiti saatettu junalle ja nyt vaan oottelen että sali aukee seiskalta että pääsen treenailemaanjumppaviikkoni starttas, jeeejee oon niin innoisssani
huomenta! herätty about tunti sitten, äiti saatettu junalle ja nyt vaan oottelen että sali aukee seiskalta että pääsen treenailemaanjumppaviikkoni starttas, jeeejee oon niin innoisssani
Niin, minäkin haluaisin tietää, että mikä aukko löytyy siitä, että ihmiset rakensivat tuon? Vastaavaa on kokeiltu nykyäänkin muinaisilla menetelmillä, eikä ole ollut ongelmia. Entäs sitten Angkor Watt? Minusta jopa pyramidejakin uskomattomampi, ja tiedetään kyllä varmasti ihmisten tekemäksi.Joo sitähän on kahta leiriä ja siitä tuossa juuri väitellään. Mä en sanonu, että tuossa esitetyt asiat oisi totuus, mutta varmasti kummassaki teoriassa on suuret aukkonsa.
Muo vastaa nyt on turha alkaa kiukuttelemaan, että onko oikein vai väärin. Siis niin, kuin sanoin. Kummassakin teoriassa on omat plussat ja miinukset. Enkä mä jaksa alkaa puolustelemaan, mitään kantoja. Minusta nuo on mielenkiintoisia teorioita ja piste. Wikipediasta voit itse lukea, että jopa ns mainstream teoriat on vituillaan noiden asioiden suhteen eikä vieläkään tiedetä, että miten nuo on kivikasat on tehty: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kheopsin_pyramidiNiin, minäkin haluaisin tietää, että mikä aukko löytyy siitä, että ihmiset rakensivat tuon? Vastaavaa on kokeiltu nykyäänkin muinaisilla menetelmillä, eikä ole ollut ongelmia. Entäs sitten Angkor Watt? Minusta jopa pyramidejakin uskomattomampi, ja tiedetään kyllä varmasti ihmisten tekemäksi.