Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huomenta! herätty about tunti sitten, äiti saatettu junalle ja nyt vaan oottelen että sali aukee seiskalta että pääsen treenailemaan :) jumppaviikkoni starttas, jeeejee oon niin innoisssani

huomenta! herätty about tunti sitten, äiti saatettu junalle ja nyt vaan oottelen että sali aukee seiskalta että pääsen treenailemaan :) jumppaviikkoni starttas, jeeejee oon niin innoisssani

=) aina kiva

Ittellä starttais kevyt viikko... paljon huoltoa ja keveitä kuntouttavia ym... sitte taas runtataan kunnolla

Äärimmäistä maanantaita ja alkanutta viikkoa itsekullekin (siviili)säädylle! Tästä tuleekin hyvä viikko..:rock:

edit. Höh, miks mäkin en saanu saattaa äitiä junalle..:D

Joo sitähän on kahta leiriä ja siitä tuossa juuri väitellään. Mä en sanonu, että tuossa esitetyt asiat oisi totuus, mutta varmasti kummassaki teoriassa on suuret aukkonsa.
Niin, minäkin haluaisin tietää, että mikä aukko löytyy siitä, että ihmiset rakensivat tuon? Vastaavaa on kokeiltu nykyäänkin muinaisilla menetelmillä, eikä ole ollut ongelmia. Entäs sitten Angkor Watt? Minusta jopa pyramidejakin uskomattomampi, ja tiedetään kyllä varmasti ihmisten tekemäksi.

Niin, minäkin haluaisin tietää, että mikä aukko löytyy siitä, että ihmiset rakensivat tuon? Vastaavaa on kokeiltu nykyäänkin muinaisilla menetelmillä, eikä ole ollut ongelmia. Entäs sitten Angkor Watt? Minusta jopa pyramidejakin uskomattomampi, ja tiedetään kyllä varmasti ihmisten tekemäksi.
Muo vastaa nyt on turha alkaa kiukuttelemaan, että onko oikein vai väärin. Siis niin, kuin sanoin. Kummassakin teoriassa on omat plussat ja miinukset. Enkä mä jaksa alkaa puolustelemaan, mitään kantoja. Minusta nuo on mielenkiintoisia teorioita ja piste. Wikipediasta voit itse lukea, että jopa ns mainstream teoriat on vituillaan noiden asioiden suhteen eikä vieläkään tiedetä, että miten nuo on kivikasat on tehty: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kheopsin_pyramidi

Isoäidin hautajaisetkin ens kuun alussa. Ei helvetti, kyllä tätä paskaa nyt lappaa. On tää Suomenkin hautajaiskulttuuri suolesta; Keräännytään oikein kuuntelemaan sitä urkumusiikkia ja väännetään itkua. +Mutsin kanssa ei voi riidellä ainakaan puoleen vuoteen.

Back
Ylös Bottom