Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tein eilen tytöille ruokaa ja äsken söin jämiä lounaaksi. Miksi jämät maistuvat aina paremmalta kuin tuore ruoka? Tykkään pitsastakin enemmän jos se jätetään yöksi pöydälle tai jääkaappiin ja sen syö aamulla kylmänä tai mikrotettuna.

Nyt odottelen pyykkikoneen korjaajaa. Ei toi olekaan ollut rikki kuin pari viikkoa... Alkaa vähän vaatteet loppua kesken.

Se on se maku kondensoitunu sinne ruuan pinnan alle. Ilma kuivattaa sen pinnan ruuasta, joilloin aromit säilyy siellä paljon paremmin.

Se oli semmonen työpäivä. Yöllä sain mielenkiintoisia viestejä, enkä taida olla niistä juurikaan innoissani. Sellaisia käänteitä mahdollisesti tulossa, että en kyllä taas tiiä. Muutan jonneki hornantuuttiin mummonmökkiin elämään ilman muita ihmisiä.

Akon mainostaa Fastin uutuustuotteita. Amino Rush, rush, gotta keep on movin'

Ei pysty kuunteleen tuota kappaletta enää ilman, että tulee aminohapot mieleen. :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää yön hämyä, nassukat. Saavuin juuri kotiin, naapuri tuli vastaan ja oli juuri lähdössä baariin. Ajattelin iltapalaksi nauttia hieman kanaa kylmän maidon kera ja hiipiä sitten petiin. Se on työpäivä jälleen huomenna, onneksi vain 4,5h.

Mitäs minä, koitan tässä kotia laittaa :)

Kodin laittaminen on toisaalta kivaa, toisaalta ihan paskaa. Kaikki muuttaminen jne on ihan tuhannen ärsyttävää. Mut se fiilis, kun saat viimeisenkin tavaran paikalleen ja voit istahtaa sohvalle ihailemaan kättesi töitä. Aijai :) Onko sohvalle istahtaminen ja ihailu vielä kaukana?

Kodin laittaminen on toisaalta kivaa, toisaalta ihan paskaa. Kaikki muuttaminen jne on ihan tuhannen ärsyttävää. Mut se fiilis, kun saat viimeisenkin tavaran paikalleen ja voit istahtaa sohvalle ihailemaan kättesi töitä. Aijai :) Onko sohvalle istahtaminen ja ihailu vielä kaukana?

No mä oon tänään istunu melkein koko päivän tässä sohvalla :D Oon mä tässä nyt tänään pyörinyt ikeassa, kasannut tv-tason, vähän verhoja laittanu ja keittiöö koittanu pistää kuosiin. Hommaa on kyllä vielä, mutta ens viikolla olikin tarkotus vasta saada sillain suht kuosiin. Tänään tuli vaan ylimääränen sisustuspäivä.

No mä oon tänään istunu melkein koko päivän tässä sohvalla :D Oon mä tässä nyt tänään pyörinyt ikeassa, kasannut tv-tason, vähän verhoja laittanu ja keittiöö koittanu pistää kuosiin. Hommaa on kyllä vielä, mutta ens viikolla olikin tarkotus vasta saada sillain suht kuosiin. Tänään tuli vaan ylimääränen sisustuspäivä.

Mutta tuohan kuulostaa jo tosi hyvältä :) Ja hurjasti onnea uuteen kotiin! Mä olen tän vuokrakämppäni saanut suunnilleen sellaiseen kuntoon, että mielelläni täällä elelen vielä jonkin aikaa. Pikku hilipetööriä voi aina laittaa, mutta pääpiirteittäin pidän pikkukodistani ja se kai se tärkeintä on - että itse viihtyy.

Ikioma koti ois kyllä huikeaa, mutta haluan sitten kyllä omakotitalon isolla pihalla, naapureihin pitää olla sen verran matkaa, että voin olla omalla pihalla alasti. Se on ensimmäinen kriteeri :D

Mutta tuohan kuulostaa jo tosi hyvältä :) Ja hurjasti onnea uuteen kotiin! Mä olen tän vuokrakämppäni saanut suunnilleen sellaiseen kuntoon, että mielelläni täällä elelen vielä jonkin aikaa. Pikku hilipetööriä voi aina laittaa, mutta pääpiirteittäin pidän pikkukodistani ja se kai se tärkeintä on - että itse viihtyy.

Ikioma koti ois kyllä huikeaa, mutta haluan sitten kyllä omakotitalon isolla pihalla, naapureihin pitää olla sen verran matkaa, että voin olla omalla pihalla alasti. Se on ensimmäinen kriteeri :D

Noh, mulla oli tuommoinen talo vielä muutama kuukausi sitten, mutta eipä siellä pihalla silti tullut alasti oltua varmaan kertaakaan :)

Ihan tyytyväinen olen tähän rivitalonkin tuomaan rauhaan. Sisälle ei kuulu mitään meteliä ja suhteellisen iso takapihakin on hyvin aidattu puskilla näköesteiksi.

Jäi ysärit eilisestä päälle... :dance2:
Onneksi on reiluja kavereita ja ne joskus tarjoaa ko iteltä rahat loppu. :)
Toki vastapalvelus kuuluu asiaan.

Hitto vieköön, tästä tulee teinivuodet kyllä niin mieleen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tein eilen tytöille ruokaa ja äsken söin jämiä lounaaksi. Miksi jämät maistuvat aina paremmalta kuin tuore ruoka? Tykkään pitsastakin enemmän jos se jätetään yöksi pöydälle tai jääkaappiin ja sen syö aamulla kylmänä tai mikrotettuna.
Aamen!

eikun tä olikin päivätopikki,sori.

Back
Ylös Bottom