Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyykin pesu on ihanaa, puhtaat vaatteet tuoksuu niin kivalta! Kävin töiden jälkeen treenaamassa ja nyt tein semmosen pikasiivouksen, koska äiti tulee viikonloppuna kylään ja huomenna ei kerkeä kauheesti enää siivoamaan :D Ja mä tein eilen niin pahoja lihapullia että oon tänää yökkiny ku oon syöny niitä, vielä joutuu huomenna popsimaa yhen satsin niitä :(

Pyykin pesu on ihanaa, puhtaat vaatteet tuoksuu niin kivalta! Kävin töiden jälkeen treenaamassa ja nyt tein semmosen pikasiivouksen, koska äiti tulee viikonloppuna kylään ja huomenna ei kerkeä kauheesti enää siivoamaan :D Ja mä tein eilen niin pahoja lihapullia että oon tänää yökkiny ku oon syöny niitä, vielä joutuu huomenna popsimaa yhen satsin niitä :(
Puhtaat vaatteet kyllä tuoksuu ihanalta :) Tosin ajatus niiden viikkaamisesta kaappiin pilaa koko homman ihanuuden. Pitäisköhän itsekkin tehdä pitkästä aikaa lihapullia, rupee tuntumaan jo et kana tulee korvista ulos :D

Voihan perse. Reippaat neljä tuntia päiväunia nukuttuna tälle iltaa ja tänäänkin jäi jalkajumpat väliin.. :curs: - Onneks huomenna on sentään vapaata.

Voihan perse. Reippaat neljä tuntia päiväunia nukuttuna tälle iltaa ja tänäänkin jäi jalkajumpat väliin.. :curs: - Onneks huomenna on sentään vapaata.
Komeat päikkärit vedit. Mä nukuin toissapäivänä 3 1/2 tuntia ja en ollut ollenkaan tyytyväinen ku jäi monta juttua tekemättä :rolleyes:

Siks ei kannatakkaan nukkua päikkäreitä!

Päikkärit on ihan parhautta jos ne saa pidettyä inhimillisyyden rajoissa. Usein sitä vaan pösöttää liian pitkään ja pahimmasta tapauksessa se on yöunista pois.

No mä nyt oon semmonen murmeli, että saatan nukkuu kolmen tunnin päikkärit, herätä syömään ja käyttään koiran ulkona - vain mennäkseni sitten yöunille :)

No mä nyt oon semmonen murmeli, että saatan nukkuu kolmen tunnin päikkärit, herätä syömään ja käyttään koiran ulkona - vain mennäkseni sitten yöunille :)
Pääsääntöisesti itsekkin onnistun tuossa. Tosin joskus tulee soiteltua illalla jollekulle ja sen jälkeen ei yöunista tarvikkaan haaveilla ku väsymys menee totaalisesti ohi.

Pääsääntöisesti itsekkin onnistun tuossa. Tosin joskus tulee soiteltua illalla jollekulle ja sen jälkeen ei yöunista tarvikkaan haaveilla ku väsymys menee totaalisesti ohi.

Mulla ei oo onneks ketään jonka kans soitella. Nimim. En viettänyt tänään kahta tuntia jutellen jonku Ötökän kans puhelimessa ;) Tää miehettömyys on niin helppoo, ihanan helppoo!

Pikkuisen nyt kyl harmittaa kun olin improkurssille menossa nyt marraskuun alussa ja siellä valittaisiin näyttelijät tulevan kevään yhteen näytelmään. Nyt tuli noi kurssin jälkeiset harjoitteluaikataulut, eikä mulla ole mitään mahdollisuutta sitoutua 4-5 iltaa viikossa pelkkään teatteriharjoitteluun jos meinaan graduni saada kasaan ja töitä tehdä. Sinne meni sekin unelma :(

Mulla ei oo onneks ketään jonka kans soitella. Nimim. En viettänyt tänään kahta tuntia jutellen jonku Ötökän kans puhelimessa ;) Tää miehettömyys on niin helppoo, ihanan helppoo!
Pitihän mun saada purnata ajatuksiani. Eikä mun pitänyt alunperin soittaa ku se yks ilmotusasia sulle, mut sit jotain tapahtu ja yhtäkkiä aika oli vähän niinkuin valunut johonkin ihan huomaamatta :D

Pitihän mun saada purnata ajatuksiani. Eikä mun pitänyt alunperin soittaa ku se yks ilmotusasia sulle, mut sit jotain tapahtu ja yhtäkkiä aika oli vähän niinkuin valunut johonkin ihan huomaamatta :D

Piti miettii hetki, et oliks sulla jotai oikeetaki asiaa mut sit hoksasin :D

Back
Ylös Bottom