Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvatkaas mikä on perin ärsyttävää: se kun sulla on suu täynnä ruisleipää, sitten sua alkaa aivastuttamaan, aivastat, muruset lentää ympäriinsä ja kotvan kuluttua löydät ison murusen vielä hiusten seasta. Yhh.

Meneekö kuinka paljon kcal:ta treenipäivisin?

Päivittäin yritän syödä n. 3500kcal. Treenipäivisin palkkarista tulee n. 400kcal lisää.. Tämän viikon otan lisäksi vielä protskudrinkin, kun on viisi treeniä putkeen. Tuntuu et kiristyy, vaikka miten syö :D .. tai sit vaan luulen.

Arvatkaas mikä on perin ärsyttävää: se kun sulla on suu täynnä ruisleipää, sitten sua alkaa aivastuttamaan, aivastat, muruset lentää ympäriinsä ja kotvan kuluttua löydät ison murusen vielä hiusten seasta. Yhh.

Tuntuu hyvältä, kun muruset tulee nenästä :D

Päivittäin yritän syödä n. 3500kcal. Treenipäivisin palkkarista tulee n. 400kcal lisää.. Tämän viikon otan lisäksi vielä protskudrinkin, kun on viisi treeniä putkeen. Tuntuu et kiristyy, vaikka miten syö :D .. tai sit vaan luulen.
No ohan sulla treenipäiviä, niin paljon, että väkisinki polttaa ylimääräisiä pois.

Jestas on tänään lötkönä. Tullu puskettua tuossa jonkin verran parin päivän aikana. Täytyy tänään laiskotella varmaan,

Muuten niin tylsiin luentoihin tulee jännitystä, kun ei tiiä selviääkö luennoitsija hengissä loppuun asti.

Miksi ei selviäis? Onko sulla jotain antipatioita sitä kohtaan? :evil:

:D

Tai sitten ikää tuppaa olemaan reippahasti yli suositusrajan. :D

Miksi ei selviäis? Onko sulla jotain antipatioita sitä kohtaan? :evil:

:D

No ei se ehkä ihan kuolemassa ole, vaikka huonossa kunnossa onkin, mutta kerran on jo jääny luento kesken ku se lähti sairaalaan kesken kaiken. Että semmosta.

Tai sitten ikää tuppaa olemaan reippahasti yli suositusrajan. :D

No se. :D Minäki kyselen ihan liikaa, vittuako se mulle kuuluu! :lol2:
Oon vaan tämmönen ja saa sanoa suoraan, jos se vituttaa.

No ei se ehkä ihan kuolemassa ole, vaikka huonossa kunnossa onkin, mutta kerran on jo jääny luento kesken ku se lähti sairaalaan kesken kaiken. Että semmosta.

No höh, vai semmosta. Sekin on vain elämää ja kaikilla meillä joskus edessä...

Edit.

Haaajoootuuuuuuuuusss. Murder she wrote.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiistaita kaikille. Mä haluan duunin missä oon aina aamuvuorossa :( Ensi lista meni taas ihan uusiks ja tämän listan loppu aiheuttaen sen, että tulevat 4 viikkoo on ihan suolesta. Ei kellään ois kotirouvan pestiä tarjolla? :D

Tiistaita kaikille. Mä haluan duunin missä oon aina aamuvuorossa :(

Nooh, mites tuo mig-hitsaaminen onnistuu? ( tai sit henk.koht. assistentiks)

Ensi lista meni taas ihan uusiks ja tämän listan loppu aiheuttaen sen, että tulevat 4 viikkoo on ihan suolesta. Ei kellään ois kotirouvan pestiä tarjolla? :D

Noin simpsakalle naiselle olis toki, mutta.. ääh..tosta hitsaamisesta maksettas enemmän..:D

Back
Ylös Bottom