Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meneekö kuinka paljon kcal:ta treenipäivisin?
Arvatkaas mikä on perin ärsyttävää: se kun sulla on suu täynnä ruisleipää, sitten sua alkaa aivastuttamaan, aivastat, muruset lentää ympäriinsä ja kotvan kuluttua löydät ison murusen vielä hiusten seasta. Yhh.
No ohan sulla treenipäiviä, niin paljon, että väkisinki polttaa ylimääräisiä pois.Päivittäin yritän syödä n. 3500kcal. Treenipäivisin palkkarista tulee n. 400kcal lisää.. Tämän viikon otan lisäksi vielä protskudrinkin, kun on viisi treeniä putkeen. Tuntuu et kiristyy, vaikka miten syö :D .. tai sit vaan luulen.
Mä syön 12-15 purkkia vanukasta viikossa. Viime viikolla meni poikkeuksellisesti vielä enemmän.
Muuten niin tylsiin luentoihin tulee jännitystä, kun ei tiiä selviääkö luennoitsija hengissä loppuun asti.
Miksi ei selviäis? Onko sulla jotain antipatioita sitä kohtaan? :evil:
:D
Miksi ei selviäis? Onko sulla jotain antipatioita sitä kohtaan? :evil:
:D
Tai sitten ikää tuppaa olemaan reippahasti yli suositusrajan. :D
No ei se ehkä ihan kuolemassa ole, vaikka huonossa kunnossa onkin, mutta kerran on jo jääny luento kesken ku se lähti sairaalaan kesken kaiken. Että semmosta.
Tiistaita kaikille. Mä haluan duunin missä oon aina aamuvuorossa :(
Ensi lista meni taas ihan uusiks ja tämän listan loppu aiheuttaen sen, että tulevat 4 viikkoo on ihan suolesta. Ei kellään ois kotirouvan pestiä tarjolla? :D