Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein tossa yks päivä muuten ihan pirun hyvän juoman jossa oli rahkaa, maitoa, baani ja toffee protskua. Sopi tällaselle makeahiirelle loistavasti!

Tunsin hetkellisesti pienen katkeran viillon sydämmessäni :)

Älä suotta, kaunokainen. Joku päivä me vielä temmelletään yhdessä keittiössä ja loihditaan jotain aivan mielettömän herkullista. :)

Älä suotta, kaunokainen. Joku päivä me vielä temmelletään yhdessä keittiössä ja loihditaan jotain aivan mielettömän herkullista. :)

Saanko ehdottaa keittiötäni tapahtumapaikaksi?

Nyt voisin olla Kuubassa palmujen alla rommilasi kourassa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mussa on varmaan joku vika kun tästä tulee heti jotain seksuaalista mieleen.

Mahdollisesti. Tarkoitin kuitenkin leivontaherkkujen loihtimista, vaikka kyllä kyllä tuollainenkin varmasti olisi yhtä kaunista. En silti kuitenkaan ole niitä naisia. :)

Onko isokin keittiö?

Todellakin, maltan tuskin odottaa :)

Mussa on varmaan joku vika kun tästä tulee heti jotain seksuaalista mieleen.
Voi mahoton, ei sekään varmasti väärin ole :D

Nyt voisin olla Kuubassa palmujen alla rommilasi kourassa
Yllätys että olet valmis tarjoamaan tilojasi meidän käyttöön :D Mitä Kuubaan tulee niin olen haaveillut, että 2-3 vuoden päästä lähden viettämään aikaa kyseiseen maahan. Nään jo itseni siellä punaisessa mekossa tanssimassa latinorytmien tahdissa :) Jos eksyt paikalle samaan aikaan voidaan vetää yhdessä muutamat rumbat ;)

Bicho, jos tuo on sun oma kuva tuolla profiilissa, niin oot hieman viattomamman näköinen kuin kuvittelin. :D
Ai kuvittelit, että kuvassa olisi viallisen näköinen perse ja alaselkä?

Vaniljakastikkeeseen tulee maitoa. No sä et sit vissiinkää leivo ikinä?
Sä teet noi kastikkeetkin itse??? :wtf: Meetkö mun kanssa naimisiin?!

Sä teet noi kastikkeetkin itse??? :wtf: Meetkö mun kanssa naimisiin?!

Olen äitini tyttö. Itse tehdään :) Mä luulen, että meidän liitto olis niin sairas ettei siitä ois muuta ku paljon kertomista jälkipolville... Mut ainaki voitais nähdä Kullimaa ja kokea Persveto.

Back
Ylös Bottom