Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo kaurahiutaileita, sokeria? Maitoa? Vaniljajäätelökin käy kastikkeen tilalla ;)
Eihän tuohon maitoa tule! Mitä mie sokerilla tai kaurahiutaleilla tekisin? :wtf: Jäätelöäkään ei ole.
Tunsin hetkellisesti pienen katkeran viillon sydämmessäniEilen keittiömestari valmisti apulaisensa kanssa hienon vadelmajuustokakun.![]()

Vaniljakastikkeeseen tulee maitoa. No sä et sit vissiinkää leivo ikinä? Tyhmä panda.
Tunsin hetkellisesti pienen katkeran viillon sydämmessäni![]()

Älä suotta, kaunokainen. Joku päivä me vielä temmelletään yhdessä keittiössä ja loihditaan jotain aivan mielettömän herkullista.![]()
Älä suotta, kaunokainen. Joku päivä me vielä temmelletään yhdessä keittiössä ja loihditaan jotain aivan mielettömän herkullista.![]()
Mussa on varmaan joku vika kun tästä tulee heti jotain seksuaalista mieleen.

Saanko ehdottaa keittiötäni tapahtumapaikaksi?
Onko isokin keittiö?
Todellakin, maltan tuskin odottaaÄlä suotta, kaunokainen. Joku päivä me vielä temmelletään yhdessä keittiössä ja loihditaan jotain aivan mielettömän herkullista.![]()

Voi mahoton, ei sekään varmasti väärin ole :DMussa on varmaan joku vika kun tästä tulee heti jotain seksuaalista mieleen.
Yllätys että olet valmis tarjoamaan tilojasi meidän käyttöön :D Mitä Kuubaan tulee niin olen haaveillut, että 2-3 vuoden päästä lähden viettämään aikaa kyseiseen maahan. Nään jo itseni siellä punaisessa mekossa tanssimassa latinorytmien tahdissaSaanko ehdottaa keittiötäni tapahtumapaikaksi?
Nyt voisin olla Kuubassa palmujen alla rommilasi kourassa
Jos eksyt paikalle samaan aikaan voidaan vetää yhdessä muutamat rumbat ;)Vaniljakastike ostetaan suoraan kaupasta :D
Ai kuvittelit, että kuvassa olisi viallisen näköinen perse ja alaselkä?Bicho, jos tuo on sun oma kuva tuolla profiilissa, niin oot hieman viattomamman näköinen kuin kuvittelin. :D
Jussi Parviaisen uusi video. Aika kovat naurut saa tosta :D
http://jussiparviainen.blogspot.com/
Sä teet noi kastikkeetkin itse??? :wtf: Meetkö mun kanssa naimisiin?!Vaniljakastikkeeseen tulee maitoa. No sä et sit vissiinkää leivo ikinä?
Sä teet noi kastikkeetkin itse??? :wtf: Meetkö mun kanssa naimisiin?!
Mä luulen, että meidän liitto olis niin sairas ettei siitä ois muuta ku paljon kertomista jälkipolville... Mut ainaki voitais nähdä Kullimaa ja kokea Persveto.