Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ yhdeltä nukkumaan ja muksut herättää puoli seiskalta mutta mikäs tässä kun on lauantai ja pikkukakkonen hoitaa lastenhoidon :D

....mutta herranjestas niitä arki aamu herätyksiä ja rapavaatteiden pukemisia tähän aikaan vuodesta...

^ yhdeltä nukkumaan ja muksut herättää puoli seiskalta mutta mikäs tässä kun on lauantai ja pikkukakkonen hoitaa lastenhoidon :D

....mutta herranjestas niitä arki aamu herätyksiä ja rapavaatteiden pukemisia tähän aikaan vuodesta...

Meillä loppuu muksuilla into tohon helvetin myyrään mikä sieltä tulee. Noh, Risto Räppääjä starttas nyt :D

Ei hemmetti. Oon tässä taistellut yhden vieraspatjan kanssa, joka ollut täällä kämpillä jo heinäkuusta lähtien (jota ei edes tullut käytettyä kun porukalla mentiin toiseen jatkopaikkaan). Nyt se pitäis saada rullattua nätiksi rullaksi, jotta saan sen pussitettua jätesäkin sisälle ja kiikuttamaan vintille säilöön. Helpommin sanottu kuin tehty - nimittäin kyllä sen rullalle saa, mutta jostain syystä en saa kiristettyä tarpeeksi naftiksi, että mahtuisi säkin sisään.
Mulla on sama fiilis mun futonin kanssa. Olis muutto, ja pitäs saada se rullalle. Tuollainen 80 kg tiivis kookos-puuvillapatja, joka ei mee millään rullalle eikä saa mistään otetta. Viime muutossa paketoin sen satakiloisen painijan kanssa, jolta meni myöskin hermot rullatessa.

Nyt on kyllä päässy ruokahuolto pettämään, jääkaappi käytännössä tyhjä :( Kai se nyt sitten on vedettävä vaan pari purkkia maitorahkaa aamupalaks.

Väsyttää.... Ehkä suihku auttaa asiaan.

Hyvinhän noi rahkat säilyy tuolla leipälaatikossa.

Jep :D No oli siellä just noi pari purkkia, mutta muuta ei sitten ollukkaan. Olisin kaipaillu lisäks vähän kananmunia ja ehkä leipääkin, kun tää nyt oli käytännössä lounaskin.

Kaikki yhes koos painoja nostelee!

Sauna... :haart: :haart: :haart: :haart: :haart: Ihanata! :)

Ei paina murheet enää kun saunassa lepää. Jotkut on tosin tämän ottanu hieman liian kirjaimellisesti. :)

Back
Ylös Bottom