Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ yhdeltä nukkumaan ja muksut herättää puoli seiskalta mutta mikäs tässä kun on lauantai ja pikkukakkonen hoitaa lastenhoidon :D
....mutta herranjestas niitä arki aamu herätyksiä ja rapavaatteiden pukemisia tähän aikaan vuodesta...
Mulla on sama fiilis mun futonin kanssa. Olis muutto, ja pitäs saada se rullalle. Tuollainen 80 kg tiivis kookos-puuvillapatja, joka ei mee millään rullalle eikä saa mistään otetta. Viime muutossa paketoin sen satakiloisen painijan kanssa, jolta meni myöskin hermot rullatessa.Ei hemmetti. Oon tässä taistellut yhden vieraspatjan kanssa, joka ollut täällä kämpillä jo heinäkuusta lähtien (jota ei edes tullut käytettyä kun porukalla mentiin toiseen jatkopaikkaan). Nyt se pitäis saada rullattua nätiksi rullaksi, jotta saan sen pussitettua jätesäkin sisälle ja kiikuttamaan vintille säilöön. Helpommin sanottu kuin tehty - nimittäin kyllä sen rullalle saa, mutta jostain syystä en saa kiristettyä tarpeeksi naftiksi, että mahtuisi säkin sisään.
jääkaappi käytännössä tyhjä
:( Kai se nyt sitten on vedettävä vaan pari purkkia maitorahkaa aamupalaks.
Hyvinhän noi rahkat säilyy tuolla leipälaatikossa.