Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari vanhaa frendiä on facebookissa, meneekin läpänheitoksi tää ilta =).

Ah kohta safkaa naamaan. Sitten pitää vielä kattoa vähän ens viikon malliratkasuja ennen ku lähettää ne muille ohjaajille ja sen jälkeen vois kirjotella parit omat laskaritehtävät puhtaaks. Hyvä perjantai-ilta.

Ah kohta safkaa naamaan. Sitten pitää vielä kattoa vähän ens viikon malliratkasuja ennen ku lähettää ne muille ohjaajille ja sen jälkeen vois kirjotella parit omat laskaritehtävät puhtaaks. Hyvä perjantai-ilta.
Mä lasken mielivaltaisten sirottajien vaikutusta valon vaiheeseen epälineaarisilla Maxwellin yhtälöillä. Hyvä perjantai-ilta.

Täälä kyylätään tyttären kanssa Totoroo ja juodaan kahvia, että pysytään hereillä!
Tonari-no Totoro? Mutta vain pikkutytöt voivat nähdä Totoron, joten sulla tulee tylsä ilta... Jotenkin hämärää, että 60-vuotiaat japanilaiset miehet ovat hulluina tuohon.

Menin nukkumaan joskus yhden aikaan yöllä, nousin puoli kuudelta ja menin töihin joskus kuuden jälkeen. Olen zombie. Voi jeesus, että väsyttää. Eilen oli kovat treenit vielä, niin varmaan siksi on niin väsynyt olo.

Ja enköhän töiden jälkeen nukahtanut sohvalle ja herännyt vasta 4h päästä. Vittu koko päivä meni siinä sitten :(

Mä lasken mielivaltaisten sirottajien vaikutusta valon vaiheeseen epälineaarisilla Maxwellin yhtälöillä. Hyvä perjantai-ilta.

Kuulostaa vähän haastavalta hommalta :D Mun tän illan tehtävät ei sentään oo ku jotain kompleksitermisten potenssisarjojen suppenemissäteiden määrittämistä ja pari funktiota pitäs jollain saada kehitettyä potenssisarjaksi.

Tonari-no Totoro? Mutta vain pikkutytöt voivat nähdä Totoron, joten sulla tulee tylsä ilta... Jotenkin hämärää, että 60-vuotiaat japanilaiset miehet ovat hulluina tuohon.

Juurikin se. Mulla taitaa olla identiteetti vähän hakusessa, kun mä nään ton kyl aika selvästi :/

Ei hemmetti. Oon tässä taistellut yhden vieraspatjan kanssa, joka ollut täällä kämpillä jo heinäkuusta lähtien (jota ei edes tullut käytettyä kun porukalla mentiin toiseen jatkopaikkaan). Nyt se pitäis saada rullattua nätiksi rullaksi, jotta saan sen pussitettua jätesäkin sisälle ja kiikuttamaan vintille säilöön. Helpommin sanottu kuin tehty - nimittäin kyllä sen rullalle saa, mutta jostain syystä en saa kiristettyä tarpeeksi naftiksi, että mahtuisi säkin sisään. Kyllä mä joskus aiemmin oon sen saanut sinne mahdutettua. :( Päällkkele ku menöö heeeelmooot kohtaaaa!!

Mitäs tänne? :)

Kohta rupeen kahtoo The Expendablessia minkä oon jotenki onnistunu viel jättämään kahtomatta. Aivot narikkaan jne :D

Mä kattelen tuota Neuvottelijoita TV5:lta. Toimii aina. Sämin yks parhaista.

Ei hemmetti. Oon tässä taistellut yhden vieraspatjan kanssa, joka ollut täällä kämpillä jo heinäkuusta lähtien (jota ei edes tullut käytettyä kun porukalla mentiin toiseen jatkopaikkaan). Nyt se pitäis saada rullattua nätiksi rullaksi, jotta saan sen pussitettua jätesäkin sisälle ja kiikuttamaan vintille säilöön. Helpommin sanottu kuin tehty - nimittäin kyllä sen rullalle saa, mutta jostain syystä en saa kiristettyä tarpeeksi naftiksi, että mahtuisi säkin sisään. Kyllä mä joskus aiemmin oon sen saanut sinne mahdutettua. :( Päällkkele ku menöö heeeelmooot kohtaaaa!!

Mitäs tänne? :)

Käytä vyötä kiristämiseen :)

Mitäs tänne..just laitoin kookos-riisi-kebua ja tuli hyvä mieli kun nälkäinen sai ruokaa :p ja Neuvottelija pyörii taustalla. Vois vaikka lähteä jonnekin, mut toisaalta jos ei lähtis tänään niin sais huomenna aikasemmin työjutut hoidettua..hmm.. Eli helpompaa kun tulis joku nyt tänne..:D

Ostin meleko kalliin man-pursen ja lompakon. Tämän kaikki on vitullaan -aikakauteni keskelle tämä em. akti aiheutti uskomattoman lämpimän smailin. Materialismionnellisuus ftw.

Hitto. Huono keskittymiskyky ja aivo jumissa. Ei nyt meinaa derivointihommat mennä kohalleen. Ja radio rockilla jäi max perttulan levy jumiin, vähän väliä lähtee se soimaa :D

Huh, kohta puolitoista viikkoa remonttia tehnyt joka päivä duunin jälkeen. 21 mennessä himaan, ruokaa ja torchwoodia (jotta saa jotain muuta ajateltavaa), sitten unille. Ja taas aamulla töihin ja sama uudestaan.

Back
Ylös Bottom