The Legend
aka Pode
Pari vanhaa frendiä on facebookissa, meneekin läpänheitoksi tää ilta =).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lasken mielivaltaisten sirottajien vaikutusta valon vaiheeseen epälineaarisilla Maxwellin yhtälöillä. Hyvä perjantai-ilta.Ah kohta safkaa naamaan. Sitten pitää vielä kattoa vähän ens viikon malliratkasuja ennen ku lähettää ne muille ohjaajille ja sen jälkeen vois kirjotella parit omat laskaritehtävät puhtaaks. Hyvä perjantai-ilta.
Mä lasken mielivaltaisten sirottajien vaikutusta valon vaiheeseen epälineaarisilla Maxwellin yhtälöillä. Hyvä perjantai-ilta.
Tonari-no Totoro? Mutta vain pikkutytöt voivat nähdä Totoron, joten sulla tulee tylsä ilta... Jotenkin hämärää, että 60-vuotiaat japanilaiset miehet ovat hulluina tuohon.Täälä kyylätään tyttären kanssa Totoroo ja juodaan kahvia, että pysytään hereillä!
Menin nukkumaan joskus yhden aikaan yöllä, nousin puoli kuudelta ja menin töihin joskus kuuden jälkeen. Olen zombie. Voi jeesus, että väsyttää. Eilen oli kovat treenit vielä, niin varmaan siksi on niin väsynyt olo.
Mä lasken mielivaltaisten sirottajien vaikutusta valon vaiheeseen epälineaarisilla Maxwellin yhtälöillä. Hyvä perjantai-ilta.
Tonari-no Totoro? Mutta vain pikkutytöt voivat nähdä Totoron, joten sulla tulee tylsä ilta... Jotenkin hämärää, että 60-vuotiaat japanilaiset miehet ovat hulluina tuohon.

Ei hemmetti. Oon tässä taistellut yhden vieraspatjan kanssa, joka ollut täällä kämpillä jo heinäkuusta lähtien (jota ei edes tullut käytettyä kun porukalla mentiin toiseen jatkopaikkaan). Nyt se pitäis saada rullattua nätiksi rullaksi, jotta saan sen pussitettua jätesäkin sisälle ja kiikuttamaan vintille säilöön. Helpommin sanottu kuin tehty - nimittäin kyllä sen rullalle saa, mutta jostain syystä en saa kiristettyä tarpeeksi naftiksi, että mahtuisi säkin sisään. Kyllä mä joskus aiemmin oon sen saanut sinne mahdutettua. :( Päällkkele ku menöö heeeelmooot kohtaaaa!!
Mitäs tänne?![]()

Täälä kyylätään tyttären kanssa Totoroo ja juodaan kahvia, että pysytään hereillä!