Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei perse, Pirates 4 tupsahti postiluukusta tänään ja nyt muka pitäis malttaa odottaa lauantaihin asti että pääsee sitä kattomaan. :hyper: En ala mitään! :D

Ei perse, Pirates 4 tupsahti postiluukusta tänään ja nyt muka pitäis malttaa odottaa lauantaihin asti että pääsee sitä kattomaan. :hyper: En ala mitään! :D
Oli musta pikkasen huono. Varmaan huonoin noista neljästä.

Oonkohan mä liian viaton vai vaan tyhmä kun mulle shirin viesti ei sanonut juuri mitään.

Can´t blame: Suomeksi: Ostin uuden sohvan, jota oon venaillu tässä jo yli kuukauden ja kohta puoliin pitäisi sen saapua kotiinkuljetuksella. Koska olen ollut yli 9kk ilman sohvaa, niin ei sen päältä nyt ihan mitä vaan voi ensimmäiseksi katsoa, siis leffaa tai telkkaria.

Sitä ois töistäkin taas selvitty. Ehkäpä lasi punkkua, uunikanaa ja pari jaksoa Suits sarjasta tähän väliin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ooh, ihana fiilis kun pätki hiuksia hiukkasen, ja nää jäi silti kuitenkin aika pitkiksi.

Back
Ylös Bottom