Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gyyyyyyd möynin! Näin viime yönä jo unia auton toimivuudesta. On siinä kuitenkin jo pakoputki taas paikallaan, pikkusen jännittää mitä tapahtuu kun lähden ajamaan! Jokohan siinä pissapoikakin toimisi?

Kait sulla on suihkepullo ja pattereilla toimiva hiustenkuivain varmuuden vuoksi pelkääjän paikalla jos pissapoika ei toimiskaan vielä? :D

Kait sulla on suihkepullo ja pattereilla toimiva hiustenkuivain varmuuden vuoksi pelkääjän paikalla jos pissapoika ei toimiskaan vielä? :D

Pissapoikahan ei nyt tosiaan toimi ollenkaan :D Vika on ilmeisesti monitoimiviiksessä, kun kuitenkin kaikki muu on ok, ei ole johtoja poikki, sulakkeet pelaa, nestettä on jne. Joku ehdotteli jossain vaiheessa, että sieltä vaan ikkunasta sitten nakkelet vettä lasille niin toimii melkein kuin uusi. Eihän se tällei syksyllä ole ongelma kun vettä sataa muutenkin, mutta jessus mä odotan innolla niitä suolakelejä kun missään ei näe yhtään mitään. Noh, jospa mä siihen mennessä saisin tuon viiksen kuntoon.

Aika hauska tää alkuperänen. Nuori jannu vetää tunteella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pissapoikahan ei nyt tosiaan toimi ollenkaan :D Vika on ilmeisesti monitoimiviiksessä, kun kuitenkin kaikki muu on ok, ei ole johtoja poikki, sulakkeet pelaa, nestettä on jne. Joku ehdotteli jossain vaiheessa, että sieltä vaan ikkunasta sitten nakkelet vettä lasille niin toimii melkein kuin uusi. Eihän se tällei syksyllä ole ongelma kun vettä sataa muutenkin, mutta jessus mä odotan innolla niitä suolakelejä kun missään ei näe yhtään mitään. Noh, jospa mä siihen mennessä saisin tuon viiksen kuntoon.

Tai sitten etsit itsellesi jonkun kivan pissapojan joka osaa korjata pissapojan ja saat samalla viiksenkin huoltoon.
Hyi mitä mä puhuin.

Hyi teitä. :D

Meni taas hermot tukan kanssa, leikkaan kohta pois!

Se tommonen nykyaikainen monitoimiviiksi voi olla yllättävän käyttää, joka suunnasta kun tuppaa löytymään jotain toimintoa ja joka mallin viiksi on erinlainen. Perinteinen edes-takas liikkeen viiksi ois paljon simppelimpi ;)

Onko täällä joku autoistakin puhunut? :confused:
Ei se viikseen vetäminen, pissapojat, pakoputken tuuppaminen ja peräluukun runttaaminen kyllä mihinkään autoon varmaankaan liittyneet....

Joko nyt saa lähteä kotiin jos tuntuu siltä?

Lähdin tänään töihin yhteensä 5 kertaa, joista ekalla kerralla huomasin unohtaneeni kameran, tokalla kerralla kameran laturin, kolmannella kerralla ehdin käydä työpaikan ovella toteamassa ettei ole avaimia, neljännellä kerralla matkan varrella olevalla huoltoasemalla toteamassa että pankkikortti ei olekkaan lompakossa ja viidennellä kerralla päätin että en tule takaisin vaikka puuttuis mitä. Toistaiseksi en ole huomannut mitään puuttuneen.

edit: ja kun pääsin töihin, sainkin viestin että kuvaamaan lähtö on peruutettu. Jei.

Joko nyt saa lähteä kotiin jos tuntuu siltä?

Lähdin tänään töihin yhteensä 5 kertaa, joista ekalla kerralla huomasin unohtaneeni kameran, tokalla kerralla kameran laturin, kolmannella kerralla ehdin käydä työpaikan ovella toteamassa ettei ole avaimia, neljännellä kerralla matkan varrella olevalla huoltoasemalla toteamassa että pankkikortti ei olekkaan lompakossa ja viidennellä kerralla päätin että en tule takaisin vaikka puuttuis mitä. Toistaiseksi en ole huomannut mitään puuttuneen.

edit: ja kun pääsin töihin, sainkin viestin että kuvaamaan lähtö on peruutettu. Jei.

Voit mennä! Tule sit vastaavasti huomenaamulla vähän myöhempään.

Tosta sun päivästä tulee mieleen se yksi d:llä alkava sana jota en just nyt muista..:D

Back
Ylös Bottom