Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reilu 500 kierrosta hulavanteella ja tuli vähän lämmin.

Minä voin hommata teille otteluhanskat. Tarttette hammassuojat, shortsit ja alasuojat.

Mitä niillä alasuojilla tekee, kun tähän saakka vehkeellä ei ole ollut käyttöä? Minähän sanoin, ettei tässä ole kauheasti menettävää, joten puolestani voisimme vaikka miekkailla.

:D Hyvä ite ko kahteen kierrokseen pystyn. :nolo:
Kauan meni aikaa?

Lisää harjoitusta siis. :D En ottanut aikaa, kun kyllä toi kuitenkin seminopeesti rullaa ympyrää. Kesällä tuli otettua pari n.10 min videopätkää huvikseni ja kyllä siinä tonnit paukkui silloin.

Olikohan tästä jossain nähtävillä videomateriaalia kun Tipu pyörittää vannetta? :kuola: krhm

Olikohan tästä jossain nähtävillä videomateriaalia kun Tipu pyörittää vannetta? :kuola: krhm

On joo, mutta se pysyy visusti mun omalla koneella eikä eksy minnekään bittimaailmaan. :D Sitä kehtais ees näyttää, on sen verran hassua vääntöä välillä.

Itse olin jo heivaamassa sänkyni helvettiin, koska sohvalla on niin mukava nukkua, mutta sitten mietin, että mihin minä sitä extratilaa edes tarvitsen. En mihinkään, täällä on minulle tilaa ihan tarpeeksi. Olkoon tuossa, voihan siinä säilyttää tavaroita :D

Kyllä mäkin varmaan sohvalla nukkuisin jos tänne sellanen mahtuis :D

Ja tänää oli oikein superkurja päivä, tai no superkurjaa heti tosta klo19 eteenpäin, junassa kotiin päin matkustellessa vaa itkin koko matkan kun oli mukamas kaikki niin huonosti :( :( Ja koko ajan oli kauhee ikävän tunne mutta en vaan keksiny että mitä ikävöin. Sit ku pääsin junasta pois ja kipitin kotii ni päätin että mä oonki kylmä ämmä enkä tunteile turhia, en paljo halaile enkä hempeile (mitä en kyllä muutenka paljo oo harrastanu) mutta anycase, pakko se on kohta mönkiä tonne puolikkaaseen jenkkisänkyy ja koittaa saada unta. Blahh. Huomenna pääsee taas salille! Love it.

Kyllä mäkin varmaan sohvalla nukkuisin jos tänne sellanen mahtuis :D

Ja tänää oli oikein superkurja päivä, tai no superkurjaa heti tosta klo19 eteenpäin, junassa kotiin päin matkustellessa vaa itkin koko matkan kun oli mukamas kaikki niin huonosti :( :( Ja koko ajan oli kauhee ikävän tunne mutta en vaan keksiny että mitä ikävöin. Sit ku pääsin junasta pois ja kipitin kotii ni päätin että mä oonki kylmä ämmä enkä tunteile turhia, en paljo halaile enkä hempeile (mitä en kyllä muutenka paljo oo harrastanu) mutta anycase, pakko se on kohta mönkiä tonne puolikkaaseen jenkkisänkyy ja koittaa saada unta. Blahh. Huomenna pääsee taas salille! Love it.

Jebou the kovismuija. Tosin kyllä sielä pehmeä ja lämmin sydän sykkii jossain kun se ymmärtää Repsolin päälle :haart:

Jebou the kovismuija. Tosin kyllä sielä pehmeä ja lämmin sydän sykkii jossain kun se ymmärtää Repsolin päälle :haart:

Se onkin oikeestaa tällä hetkellä yksi niistä harvoista asioista joille lämpeen :haart: Ihana ku muistit :D

Honda+CBR1000RR-752331.webp

Back
Ylös Bottom