SIC-
VIP
Lähdepäs, jos minä pakotan. Eikä niillä suojilla ole niin väliä.
Minä voin hommata teille otteluhanskat. Tarttette hammassuojat, shortsit ja alasuojat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähdepäs, jos minä pakotan. Eikä niillä suojilla ole niin väliä.
Minä voin hommata teille otteluhanskat. Tarttette hammassuojat, shortsit ja alasuojat.
:D Hyvä ite ko kahteen kierrokseen pystyn.Reilu 500 kierrosta hulavanteella ja tuli vähän lämmin.

:D Hyvä ite ko kahteen kierrokseen pystyn.
Kauan meni aikaa?
Harjoitus tekee mestarin, jälleen klisee, mutta niin totta.Lisää harjoitusta siis. :D En ottanut aikaa, kun kyllä toi kuitenkin seminopeesti rullaa ympyrää. Kesällä tuli otettua pari n.10 min videopätkää huvikseni ja kyllä siinä tonnit paukkui silloin.

Aaawww, äiti varmaan arvostaisi sanojasi, jos tietäisi mikä on The ExpendablesOot sie kyl nii ihana, muruseni.

Ilo on kokonaan minun puolellani. On suuri kunnia ja etuoikeus tuntea sinut, Kairaseni.![]()

Olikohan tästä jossain nähtävillä videomateriaalia kun Tipu pyörittää vannetta?krhm
Itse olin jo heivaamassa sänkyni helvettiin, koska sohvalla on niin mukava nukkua, mutta sitten mietin, että mihin minä sitä extratilaa edes tarvitsen. En mihinkään, täällä on minulle tilaa ihan tarpeeksi. Olkoon tuossa, voihan siinä säilyttää tavaroita :D
Kyllä mäkin varmaan sohvalla nukkuisin jos tänne sellanen mahtuis :D
Ja tänää oli oikein superkurja päivä, tai no superkurjaa heti tosta klo19 eteenpäin, junassa kotiin päin matkustellessa vaa itkin koko matkan kun oli mukamas kaikki niin huonosti :( :( Ja koko ajan oli kauhee ikävän tunne mutta en vaan keksiny että mitä ikävöin. Sit ku pääsin junasta pois ja kipitin kotii ni päätin että mä oonki kylmä ämmä enkä tunteile turhia, en paljo halaile enkä hempeile (mitä en kyllä muutenka paljo oo harrastanu) mutta anycase, pakko se on kohta mönkiä tonne puolikkaaseen jenkkisänkyy ja koittaa saada unta. Blahh. Huomenna pääsee taas salille! Love it.