Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika kivaa, jos voi äidin kanssa punttailla. :) Meijän äiti ei ymmärtäis siitä hommasta mitään. :D Vaikka ihana onkin. :haart:

Ei meidänkään äiti liiaksi ymmärrä, siksi se mua pyysikin mukaan. "Katot sitte voisinko minä siellä ruveta käymään..." Onks tää nyt joku osoitus siitä, että mun punttiharrastus otetaan tosissaan? :D

Meidän äiti on ihan yhtä höhlä kuin minäkin ja oon sen kans joskus nuorempanakin käyny salilla yhtä aikaa. Äiti on rakkaus :haart:

Meikäläisen mutsi käy onneksi eri salilla kuin minä. Tai no missä ihmeen spinningeissä sun muissa aina käykään. Rautaisessa kunnossa, ei minusta olisi niihin bodypumppeihin sun muihin joka aamu.

Voisi olla hienoa tavata nainen, joka on synnyttänyt Kairan. Ei varmaan ole omena kauas puusta pudonnut. :haart:

Äitini, anoppi jota et halua suututtaa. 600m kymmenen laukauksen uuden SE-tuloksen (55,2mm) omaava harmaapäinen rautarouva, raksuttaa kohta 60v lasissa. Puhuu vähintään yhtä paljon kuin minä, päätä lyhempi. Pullantuoksuinen, mutta täyttä terästä. On siinä vähän hyllyvääkin, mut äidissä pitää ollakin :haart:

Äitini, anoppi jota et halua suututtaa. 600m kymmenen laukauksen uuden SE-tuloksen (55,2mm) omaava harmaapäinen rautarouva, raksuttaa kohta 60v lasissa. Puhuu vähintään yhtä paljon kuin minä, päätä lyhempi. Pullantuoksuinen, mutta täyttä terästä. On siinä vähän hyllyvääkin, mut äidissä pitää ollakin :haart:
6,5x55 Ruotsinmauserillako tuo on ammuttu? Vai vanhalla kunnon Winchester .308?

Kuvaus on kuin suoraan hahmon, joka jätettiin pois The Expendables -elokuvasta liiallisen testosteronin takia, jotta miesnäyttelijät olisivat edes etäisesti lukuisten taisteluiden kovettaman palkkasotilaan oloisia. Ei epäilystäkään mistä olet pallisi perinyt.

Mulla on puol sänkyä eteisessä ja patja seinää vasten, koska taioin just itelleni pari lisäneliötä heivaamalla puolet jenkkisängystä "varastoon"! Tää projekti tosin on vähän kesken vielä.. 10min kotona ja järjstys uusiks. Ei mitenkää käyny ahistaa tää pien yksiö ku ollu koko viikonlopun talossa missä on TILAA :D

Mulla on puol sänkyä eteisessä ja patja seinää vasten, koska taioin just itelleni pari lisäneliötä heivaamalla puolet jenkkisängystä "varastoon"! Tää projekti tosin on vähän kesken vielä.. 10min kotona ja järjstys uusiks. Ei mitenkää käyny ahistaa tää pien yksiö ku ollu koko viikonlopun talossa missä on TILAA :D

Itse olin jo heivaamassa sänkyni helvettiin, koska sohvalla on niin mukava nukkua, mutta sitten mietin, että mihin minä sitä extratilaa edes tarvitsen. En mihinkään, täällä on minulle tilaa ihan tarpeeksi. Olkoon tuossa, voihan siinä säilyttää tavaroita :D

Kuvaus on kuin suoraan hahmon, joka jätettiin pois The Expendables -elokuvasta liiallisen testosteronin takia, jotta miesnäyttelijät olisivat edes etäisesti lukuisten taisteluiden kovettaman palkkasotilaan oloisia. Ei epäilystäkään mistä olet pallisi perinyt.

Aaawww, äiti varmaan arvostaisi sanojasi, jos tietäisi mikä on The Expendables :) Oot sie kyl nii ihana, muruseni.

Back
Ylös Bottom