Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lenkkeilystä tullu hiertymät sisäreisiin. Ei mulla ole edes isot jalat. Mikähän viritys tarvii keksiä ettei hierry aina vaan? Vai tottuuko nahka tollaseen? :D

Eipä siihen oikeen totu, kunnon boxerit on jees ja joutuupa nuita reiden sisäpintoja rasvaileen joskus, mutta nyt öitä teille!

Päivää mokkulat! Tästä se taas lähtee...Maanantai on aina onnistunut aamu silloin kun ei käy näin.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Kuka saatana harjoittelee 10 sormijärjestelmää AMK:ssa? Johdon assistentit. Tämän takia tulin kouluun kahdeksaksi. Olisin voinut jäädä kotiin lukemaan sijamuotoja.

Huomenta!

Kuka saatana harjoittelee 10 sormijärjestelmää AMK:ssa? Johdon assistentit. Tämän takia tulin kouluun kahdeksaksi. Olisin voinut jäädä kotiin lukemaan sijamuotoja.
Kun minä olin nuori, niin yläasteella oli oppiaine nimeltä "Konekirjoitus". Treenattiin kaksi vuotta siis pelkästään kymmensormijärjestelmää neljä tuntia viikossa :D

Kun minä olin nuori, niin yläasteella oli oppiaine nimeltä "Konekirjoitus". Treenattiin kaksi vuotta siis pelkästään kymmensormijärjestelmää neljä tuntia viikossa :D

Onneksi mä en sitten ollut nuori silloin kun sä olit (: No offence :D
Kai te sitten harjoittelitte sellaisilla paperikirjoituskoneilla, joiss piti aina muistaa siirtää se nauha takaisin vasemmalle?

e: huomenta osku.

Kai te sitten harjoittelitte sellaisilla paperikirjoituskoneilla, joiss piti aina muistaa siirtää se nauha takaisin vasemmalle?

e: huomenta osku.

Mä oon kirjottanu pienenä rakkauskirjeenkin yhelle tytölle sellasella..:D Oi niitä aikoja...

Onneksi minä olin nuori silloin, kun tietokone tarkoitti kilotavujen muistilla varustettua laitetta, johon pelit ladattiin kasetilta, ja datan lukua säädettiin ruuvimeisselillä :D
Juuri sellaisilla. Siis manuaalisilla koneilla, jonka nappia piti näpätä riittävän kovaa, jotta kirjaisin osui mustenauhaan riittävän kovaa. Tuon jälkeen tuli sellainen suuri ylellisyys, kuin sähkökirjoituskone!!!

Melkoista ajanhukkaahan tuo oli. Ainoa positiivinen puoli on se, että nykyään kirjoittaa helposti sen reilun 150 sanaa minuutissa. Pitäisköhän hakea sihteeriksi tai johdon assistentiksi, niin voisi tätä osaamista edes jossakin hyödyntää?

Mä oon kirjottanu pienenä rakkauskirjeenkin yhelle tytölle sellasella..:D Oi niitä aikoja...

Mie leikin joskus pienempänä sellaisella 'antiikki' kirjoituskoneella. Olenpa joskus koittanut selittää levysoitintakin tietämättä mikä sen nimi oli.. Tästä nyt on onneksi kuitenkin hetki aikaa.

Juuri sellaisilla. Siis manuaalisilla koneilla, jonka nappia piti näpätä riittävän kovaa, jotta kirjaisin osui mustenauhaan riittävän kovaa. Tuon jälkeen tuli sellainen suuri ylellisyys, kuin sähkökirjoituskone!!!

Melkoista ajanhukkaahan tuo oli. Ainoa positiivinen puoli on se, että nykyään kirjoittaa helposti sen reilun 150 sanaa minuutissa. Pitäisköhän hakea sihteeriksi tai johdon assistentiksi, niin voisi tätä osaamista edes jossakin hyödyntää?

:D:D Elä kehtaa hakea! Viet kuitenkin mun tulevan työpaikan! En mie tuollaisille luvuille mahda mitään :)

Voi jestas mikä aamu, työkaverin poikaystävä soittelee tähän duunin puhelimeen jo seitsemättä kertaa hoitaakseen jotain heidän omaa parisuhdekriisiään. Kundi sanoi poikaystävälleen jo vaikka kuinka monetta kertaa, ettei soittaisi työpaikalle tällaisissa asioissa, mutta ei tuo yksi oikein tajua mitään. Nyt työkaveri on ollut ulkona puhumassa kännykkään jo toistakymmentä minuuttia. :D
Tämmöstä tänne...

Kahvia ja minttusuklaa-prodepatukkaa...jees kombo!

Mä leikein skidinä sellasel vanhalla kirjotuskoneella, oli ihan huisin jännää vaan nakuttaa niitä kirjaimia. Sitten muutin kotoa pois, hankin läppärin ja päätin alkaa harjotteleen 2-sormi järjestelmää tääl pakkiksella. Sen pituinen se.

Sitten kun osaat käyttää kaikkia kymmentä samanaikaisesti sekä pääset miinaharavan keskitason läpi alle minuuttiin ja kirjoitat tämänkin turhan viestin n. puolessa minuutissa niin suosittelen miettimään elämänlaatua uudelleen.

tumblr_ls7vbzRPm91qfaqieo1_500.jpg

Back
Ylös Bottom