Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prkl ku oon duunis, olisin voinu vaikka keittää kahvit muuten..

Joo niin ne kaikki aina on. "Duunissa" ja silti Pakkiksella. Vähän sama meininki ku noitten naisten kanssa täällä pakkiksella... Välttämissyy löytyy oli se sitten välimatka, herpes tai ihan mikä vaan, kuhan ei tarvi sanoa päin naamaa ettei ajautuis tilanteeseen jossa huomaa että oma rima on auttamattoman korkealla.

:D

Way to go posti, kävin viemässä tehonlisääjäpurkin lähetettäväksi jopa vantaalle asti, purkki painoi 450g ja postituksen hinta: 11e. Niin anteeksi mitä? 11e PLUS 3,8e postiennakko, siitä että pikkuruinen purkki matkaa 300km. Noh, ei voi mitään, semmosta se on.

Leirille. Jos olisin panda, niin pitäisin tietenkin samalla "Ruoki turkulaista"-päivän, ja veisin jonkun tytön kahville. Onneksi kuitenkin olen jo sopeutunut tähän "Forever Alone"-ajatukseen, joten moinen ei tule mieleenkään.

edit: Panda olisi kyllä varmaankin alfauroksena tapojensa mukaan hommannut majoituksenkin joltakin kauniilta pakkisnaiselta.
Hitto kun huomasin tän vast nyt, tosin ois mulla ollu tekemistä muutenkin, kiitos vaan kysymästä! Hyvä kun oot sopeutunut tuohon FA- teemaan, löydät varmasti kohtalotovereita yöllisestä puistosta, ei tarvi yksin olla :D

Joo niin ne kaikki aina on. "Duunissa" ja silti Pakkiksella. Vähän sama meininki ku noitten naisten kanssa täällä pakkiksella... Välttämissyy löytyy oli se sitten välimatka, herpes tai ihan mikä vaan, kuhan ei tarvi sanoa päin naamaa ettei ajautuis tilanteeseen jossa huomaa että oma rima on auttamattoman korkealla.

:D

En mä sua treffeille olis pyytänyt :D ihan vaan auttaakseni väsynyttä matkaajaa olisin kahvit keitelly. Hauska nähdä aina uusia lärvejä, oli ne sitten kauniita, tai ei.

Yhteiskuntaopin yo-kokeessa ei kysytty kuin yks kysymys mikä olis oikeasti ollu suoraan jostain kurssilta.. Kaikki muut oli jotain soveltavia ja uutisia olis vissiin pitäny seurailla ahkerammin.. :rolleyes:

Oli kyllä huippu keli ajella mopedilla tänään ja tais olla ekaa kertaa nainen kyydissä :dance: vaikka on kolme vuotta ollu toi prätkä jo :D
Mäkin voin osallistua pakkiksen prätkämiittiin sitten kun paremmat kelit koittaa taas :)

En mä sua treffeille olis pyytänyt :D ihan vaan auttaakseni väsynyttä matkaajaa olisin kahvit keitelly. Hauska nähdä aina uusia lärvejä, oli ne sitten kauniita, tai ei.

Kahvit, treffit... mitä näitä nyt on. Mie varmaan olis tommosen jonssonin kansa pärjänny hetkeäkään. Ois varmaan kasvanu ketunnokat samantein pelkästä alemmuuden tunteesta. :D

Ens kerralla sitten... Koita olla vähemmän töissä. ;)

Huomasin muuten että ihan samanlaisia pallinaamoja net oli nuo Tampereen ihmisetki.

Jaaha, pysäkillä seistessä kolme hihhulia tuli juttelee mulle.
- Hyvää iltaa, me ollaan tavallisia kristittyjä ja voitais rukoilla sun kanssa tai sun puolestasi.

Noh siinähän rukoilivat mun puolestani, vaikka sanoin kyllä että ei mulla oo mitään huolia taikka murheita. Näytin vieläpä niin syntiseltä, että yks lisäs "ja vaikka olis miten syntinen olo niin ei haittaa, koska kaikki synnit on annettu anteeksi".
Joo eipä siinä, mä en noista rukouksista niin piittaa, mutta ajatus on tärkein. Kiitin ja toivotin hyvät illanjatkot.

ps. ei ollu taskuvarkaita.

Tänäänpä treenailin selkää ja söin varmaan ekaa kertaa ihan lähes jopa hyvin. Kalorit sen 300 plussalla, hyvällä ruualla ja säännöllisin väliajoin. Oli muuten vaikeeta ja tästä pitäs vääntää vielä tapa. Vaikeeks tän syömisen tekee se että ei oo säännöllisiä ruokkiksia/taukoja töissä vaan niitä on sillon tällön hujan hajan.. Näin myös salilla sivusilmällä pro tason treenejä kun itse yritin treenata (kyl mä välillä jäädyin totaalisesti kattomaa ja ihailemaa sitä lihaksen määrää.. :kuola:)

Huomenna duunia ja illaksi kotimaisemiin. Viikonloppu alko jo tänää sangen tunteikkaasti kun työkaveri oli vikaa päivää ja melkee oli tippa linssissä ku se lähti.. Ja mä niin tiedän jo että viimestä sunnuntaina aamulla oon niin itku kurkussa että voi morjens. Viimeks jo kun kotona kävin itkin vaa ku söin iskän kaa aamupalaa, oli niin törkee koti-ikävä vaikka mua ei sais toistaseks kirveelläkään muuttamaa takas siihen kaupunkii :D

Amorphiksen keikalle tänään.

You don't know, You don't know nothing yet, about the dreams I have, I will make You sleep...

Niinpä tietysti...:jahas:

Ja Kouvolassa olis tänään Poisonblack.

Jos liikutte ulkona, niin shiellähän on aika hieno tähtitaivas.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomisen suunnitelmat vituiks :( vitunnpersseseaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

e. ehkä informatiivisesti paskin puhelu ever, tuli äskön ;F

Back
Ylös Bottom