Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanos muuta :) No jos maa on noin 150 miljoonan kilometrin päässä, niin aika samoilla etäisyyksillähän se kuukin on, kun maata kiertää.
Avaruus on kyllä hurjan kiehtova paikka. Monesti olen 3D dokkareita käynyt paikallisessa planetaariossa katsomassa ja hämmästyn joka kerta :)

Avaruus on kyllä hurjan kiehtova paikka. Monesti olen 3D dokkareita käynyt paikallisessa planetaariossa katsomassa ja hämmästyn joka kerta :)

Totta. Hämmästyttäviä juttuja, ja mielenkiintoista katseltavaa semmoset dokkarit, vaikkei fysiikka muuten niin paljon innostakkaan :D

Mustat aukot on mun ehdoton suosikki avaruudessa :)

Ne on kyllä mystisiä. Ootko noita joskus opiskellukkin, vai muuten vaan kiinnostunut?

Ne on kyllä mystisiä. Ootko noita joskus opiskellukkin, vai muuten vaan kiinnostunut?
Muuten vain kiinnostunut. Mulla on pohjaton mielenkiinto kaikkeen tuollaiseen. Toinen on mysteerit mitkä ovat vieneet sydämmeni totaalisesti :)

Menen yksin nukkumaan. :(

Yöt kaikille, mie koitan vähän lepäillä, josko paikat vaikka paranis.
Yritähän parantua. Hyvää yötä ja kauniita unia :)

Oon mä nuorempana ollut hyvinkin innotunut matematiikasta, mutta täytyy sanoa etten varmaan ihan hetkessä ymmärrä tuosta hölkäsen pöläystä :D

Eihän niistä kaikkea tarvi ymmärtääkkään. Hyvää ajanvietettä seilata wikipediassa ja lueskella noita artikkeleita :D

Hei osaisko joku jeesata ja kertoa joitain avainsanoja siitä, että millaiset Yrityslait/säädökset koskevat Finnkinon kaltaista yritystä? Olen vähän hukassa näiden kaikkien kanssa.. Mut siis pääpointit riittäis, eikä tarvitse sen kummemmin selittää, jos joku osaisi tönäistä vähän oikeaan suuntaan niin would much appreciated!

Tähän ei tainnut kukaan vastata vielä. Osakeyhtiö näyttää olevan, soveltuva säädös siltä osin Osakeyhtiölaki (hallinnolliset systeemit jne.). Markkinointia ja muita juttuja säätelee taasen Kuluttajansuojalaki. Molemmat löytyvät www.finlex.fi > ajantasainen lainsäädäntö > pikahaku. Enjoy! :)

Back
Ylös Bottom