Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta hömötiaiset. Mä lähen salille kokeilemaan, että jaksaako tehä enemmän ku yhen sarjan kyykkyä.

Huomenta, hyvin levätty yö takana tai siis en ainakaan herännyt kesken unien.

Mua huvittaa työkaveri joka herää aina tosi aikasin. Niin aikasin, että menee yleensä herättämään kukon uniltaan kiekumaan. (Tämä kukko-viittaus ei mitenkään liittynyt Jimmy Kimmeliin.)
Sitten oon saanut kaveripyynnön joltain tuntemattomalta tytöltä FB:ssä, nättikin vielä, eikä meillä ole yhtäkään yhteistä tuttua. :confused:

Sitten oon saanut kaveripyynnön joltain tuntemattomalta tytöltä FB:ssä, nättikin vielä, eikä meillä ole yhtäkään yhteistä tuttua. :confused:
Sori hani. Mulla tais olla huulipunaa himpun liikaa ;)

Sori hani. Mulla tais olla huulipunaa himpun liikaa ;)

Ja oot selkeesti ottanu silikonitissit ja ottanut hiuksiin pidennykset (tai sitten sun tukka on kasvanut tosi nopeasti heinäkuusta).

Ja oot selkeesti ottanu silikonitissit ja ottanut hiuksiin pidennykset (tai sitten sun tukka on kasvanut tosi nopeasti heinäkuusta).
Eiku oon hankkinu isommat mänboobsit ja käytän päivittäin peruukkia.

No oisit nyt sentään laittanut jonkun viestin siihen mukaan, kun ei sua muuten tuosta kuvasta edes tunnista. Nätti musta paljettimekko sulla kuitenkin. :haart:

No oisit nyt sentään laittanut jonkun viestin siihen mukaan, kun ei sua muuten tuosta kuvasta edes tunnista. Nätti musta paljettimekko sulla kuitenkin. :haart:
Selvä. Täytyy ens kerralla muistaa. Tosta tuli mieleen, että itellä käynny kanssa sillein, että joku ala-asteella samaan aikaan ollu jätkä on koittanu päästä mun kaveriksi varmaan kymmenen kertaa. Sillä on vaan, niin hämärä kuva, että en muista nimen perusteella, että kuka se on. Jos on noin sekava kuva, niin saa olla. Muutenki oon vakavasti suunnitellu, että tapan koko naamakirjatilini pois. Viimeiset "uudistukset" alkaa olemaan mulle pikkasen liikaa.

Pankissa rahaa kerjäämässä, miau! :rock:
Hei tuo voi olla aika hämäävä taktiikka ryöstää pankki: miau ja katsoa anovasti. Toimiko se?

Back
Ylös Bottom